E.ON Energie România informează că procesul de facturare se derulează normal, fără întârzieri cauzate de schimbările aduse de OUG 27/OUG 119, arată un comunicat.

Compania spune că au fost deja implementate noile prevederi valabile începând cu 1 septembrie pentru energie electrică, cele pentru gaze naturale rămânând nemodificate.

Începând cu a doua jumătate a lunii septembrie au fost emise facturile plafonate către toţi clienţii casnici eligibili. Procesul va continua pe parcursul lunii octombrie, astfel încât toţii clienţii companiei vor primi facturile la timp, evitându-se astfel situaţiile în care aceştia primesc mai multe facturi într-o singură lună.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

E.ON Energie România recomandă clienţilor să opteze pentru autocitire şi să transmită indexul în perioada menţionată pe factură. Astfel, clienţii se asigură că odată cu înregistrarea citirii de la distribuitor nu vor avea valori mari ale facturilor de regularizare. Totodată, este importantă respectarea termenelor contractuale de plată pentru evitarea situaţiilor nedorite precum întreruperea furnizării sau costuri adiţionale generate de plata cu întârziere (dobânzi penalizatoare).

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice cu un portofoliu format din circa 3,4 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi.