Start-up-ul LifeBox, fondat de Radu Bălăceanu, Florin Scarlat şi Lukasz Kuzniar, face primul pas în afara graniţelor şi intră pe piaţa de healthy food delivery din Ungaria, sub brandul FrissBox.

Cei trei fondatori ai companiei estimează o investiţie de aproximativ 300.000 euro în acest an pentru extinderea operaţiunilor din Budapesta şi anticipează că FrissBox va atinge o cifră de afaceri de 5 milioane de euro până la sfârşitul anului 2023.

FrissBox va avea o echipă locală de delivery, pentru livrarea comenzilor la domiciliu. De altfel, în prezent se află în dezvoltare şi un departament de Customer Care în Ungaria.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

FrissBox va avea aceeaşi ofertă de produse ca şi  portofoliul de meniuri LifeBox, urmând ca, pe parcurs, acestea să fie adaptate conform specificului local, cu sprijinul a doi specialişti: Chef Dani Sass, o cunoscută personalitate maghiară în domeniul culinar, şi Veronika Volher, membru în cadrul Institutului de Sănătate Publică din Ungaria, specializată în nutriţie preventivă, sportivă şi probleme de obezitate.

„Ne plac lucrurile outside the box, aşa că ne-am gândit: de ce nu outside the borders. Decizia şi dorinţa noastră de a lansa conceptul LifeBox peste graniţe au existat de ceva timp. Primii paşi în acest sens urma să îi facem anul trecut, însă, având în vedere contextul pandemic, am hotărât să amânăm lansarea pentru acest an, lucru care s-a şi concretizat. Am ales Budapesta pentru că vedem un real potenţial în piaţa din Ungaria, unde conceptul de alimentaţie sănătoasă este la fel de îndrăgit ca în România şi prin această extindere sperăm să ajutăm cât mai mulţi oameni să îşi atingă obiectivele, indiferent că este vorba de slăbit sau menţinerea unui stil de viaţă sănătos”, au declarat cofondatorii LifeBox.

Noua denumire de FrissBox a fost adaptată contextului local, friss traducându-se proaspăt în limba română, însă conceptul de business va rămâne acelaşi. De asemenea, întreaga parte de design, comunicare şi arhetip de brand va fi coordonată în continuare de către echipa LifeBox din Bucureşti.

Conceptul LifeBox vizează 5 tipuri de meniuri, care pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în Bucureşti & Ilfov, Cluj & Floreşti, Oradea şi acum şi la Budapesta.             

Firma Fit Food, care deţine brandul LifeBox, a încheiat 2020 cu afaceri de 16,6 milioane lei şi un profit net de 2,5 milioane lei, cu un număr de 71 de angajaţi, potrivit datelor publicate de MInisterul de Finanţ