- Brandul One Magyarország, parte a companiei private 4iG, concentrează de la 1 ianuarie operațiunile telecom ale Vodafone Ungaria, Antenna Hungaria și Invitech, dar păstrează tarifele existente
- Compania deține 135 de magazine în 98 de localități și este prezentă și în Albania și Muntenegru.
- 4iG, companie apropiată de guvernul lui Viktor Orban, își dezvoltă activitatea prin contracte cu statul și finanțare susținută parțial de guvern.
Brandul One Magyarország, aparținând companiei ungare private 4iG, începe anul prin deschiderea primului magazin flagship în Budapesta, scrie ZF.
Cum reușește One să devină un jucător important în sectorul telecom din Ungaria?
Sub numele One sunt concentrate de la 1 ianuarie operaţiunile de servicii comerciale telecom ale Vodafone Ungaria, Antenna Hungaria şi Invitech. Tarifele oferite nu s-au schimbat, dar unele pachete primesc nume noi.
„Scopul nostru este să fim prima alegere în ceea ce priveşte furnizorii de servicii telecom din Ungaria, atât pentru abonaţii rezidenţiali, cât şi de bunsiness“, declară Tamas Banyai, CEO-ul One Ungaria.
Brandul deține 135 de magazine în 98 de localități și operează, de asemenea, în Albania și Muntenegru. CEO-ul declară că apariția One reprezintă un moment istoric pentru sectorul telecom din Ungaria.
4iG aparține unui apropiat al premierului maghiar Viktor Orban și își dezvoltă activitatea prin contracte cu statul și finanțare ieftină, susținută parțial de guvern.