- NN Group și Rubio Impact Ventures lansează competiția NN Social Innovation Startup Awards pentru start-up-uri tech care creează un impact social pozitiv.
- Start-up-ul câștigător primește un grant de 100.000 de euro, iar finaliștii primesc câte 50.000 de euro fiecare.
- Competiția se desfășoară în 11 țări, inclusiv România, iar aplicațiile sunt deschise până pe 15 octombrie 2024.
NN Group și Rubio Impact Ventures lansează competiția NN Social Innovation Startup Awards în 11 țări, inclusiv România. Start-up-ul câștigător primește un grant de 100.000 de euro, iar finaliștii primesc câte un grant de 50.000 de euro fiecare. Competiția se adresează start-up-urilor tech aflate în stadiul incipient care doresc să creeze un impact pozitiv în societate.
Start-up-urile pot aplica până pe 15 octombrie, iar finaliști vor beneficia de un grant de 50.000 de euro, în timp ce câștigătorul va primi un grant de 100.000 de euro, plus suport personalizat și acces la un program de dezvoltare antreprenorial timp de un an. NN Social Innovation Startup Awards oferă doar sprijin financiar, ci și acces la o rețea extinsă de experiență și mentori, precum și la un program de pregătire pentru investiție.
Competiția vizează antreprenorii din țările în care este prezent grupul NN: Belgia, Cehia, Grecia, Ungaria, Olanda, Polonia, Slovacia, România, Spania, Turcia și Japonia. Această propunere să sprijine soluțiile inovatoare pentru provocările sociale complexe.
Ce trebuie să faci să participi?
Pentru a participa, start-up-urile trebuie să completeze un formular online până pe 15 octombrie 2024. Acestea trebuie să se concentreze pe domenii precum EdTech, WorkTech, accesibilitate, diversitate și includere socială sau bunăstare fizică și mintală. Trei finaliști vor fi desemnați și invitați să susțină un pitch în Bilbao în cadrul Impact Week Europe 2024 între 27 și 29 noiembrie.