- Comenzile prin easySales cresc cu aproape 11%, iar Trendyol și FashionDays au cele mai mari creșteri.
- Altex și Decathlon înregistrează creșteri de peste 20%, iar eMAG scade ușor.
- Vânzările pe site-urile proprii și automatizarea facturilor cresc semnificativ.
La finalul lunii iunie, numărul comenzilor înregistrate prin easySales crește cu aproape 11% față de ianuarie. Cele mai rapide creșteri le înregistrează noii veniți în ecosistemul easySales, Trendyol și FashionDays, care au creșteri spectaculoase în volum, potrivit unui comunicat easySales.
Care e performanța marketplace-urilor și a comercianților?
Trendyol și FashionDays au creșteri uriașe, de peste 1100% și 2300%, în timp ce marketplace-urile consacrate, precum Altex și Decathlon, înregistrează creșteri solide de peste 20% în numărul comenzilor. În schimb, eMag înregistrează o ușoară scădere, de aproximativ 3%, față de începutul anului.
Cresc vânzările pe site-urile proprii?
Nu doar marketplace-urile au rezultate pozitive, ci și vânzările prin site-urile proprii ale comercianților cresc cu peste 23%. Totodată, prin platforma easySales, se emit cu 23% mai multe facturi și se automatizează cu aproape 22% mai multe AWB-uri, semn al unui consum în creștere.

