Fundamental, AI-ul mai are de învățat. Etic, inteligența artificială din business-ul tău se bazează pe un cadru prestabilit.
Cum creezi acest cadru etic?
1. Asigură-te că procesul este supravegheat de o persoană. AI-ul nu poate controla un întreg sistem. Facebook este cel mai bun exemplu. A concediat editorii de știri, iar AI-ul a început să publice materiale obscene sau fake news.
2. Înțelegerea machine learning. Datele cu care îți hrănești AI-ul sunt esențiale.
3. Construiește sisteme rezistente la schimbare. Dacă un semn de cedează trecerea, spre exemplu, își schimbă culoarea, oamenii vor știi că trebuie să se oprească, mașinile autonome pe de altă parte, vor uita scopul inițial al semnului și se vor pierde în detalii.
Care sunt avantajele și dezavantajele AI-ului? Am discutat subiectul cu Sergiu Drăgănuș, CEO Cryptocoin.PRO.
“În momentul de față folosim diferite unelte de A.I., din ce în ce mai multe departamente. Spre exemplu creare de conținut, fie că vorbim de conținut media, fie că vorbim de conținut text, evident că este low hanging fruit aici. Pe zona de asistent A.I. se iau notițele unei întâlniri și așa mai departe. Poate reprezenta un avantaj competitiv atâta timp cât îl folosim doar noi. Ținând cont de faptul că aceste instrumente sunt ușor accesibile de oricare dintre competitorii noștri, evident că poate aduce, eventual, un avantaj competitiv pe termen scurt, dar ușor-ușor va deveni un instrument folosit de publicul larg.”, a povestit Sergiu Drăgănuș, CEO Cryptocoin.PRO.