- Garanti BBVA lansează GIA, primul finfluencer AI din România, activ pe web și social media, scrie ZF.
- GIA comunică prietenos și oferă știri digitale, informații bancare și educație financiară.
- Accesibilă oricând, GIA răspunde în română și engleză pe site-ul Garanti BBVA și rețele sociale.
Garanti BBVA România introduce GIA, primul finfluencer AI din țară și marchează o mișcare revoluționară pentru sectorul bancar local.
Cum evoluează GIA?
Lansată în iunie 2024 ca chatbot destinat îmbunătățirii experienței clienților, GIA evoluează datorită tehnologiei avansate AI.
Devine „vocea și chipul digital” al brandului, prezentă pe website-ul băncii și pe toate canalele de social media.
Care este rolul GIA în comunitatea online?
GIA contribuie la construirea unei comunități online, și oferă utilizatorilor un spațiu pentru discuții, întrebări și schimb de perspective financiare.
GIA furnizează știri din lumea digitală, informații despre produsele și serviciile băncii și subiecte de educație financiară și siguranță digitală.
Ce spune Tolga Banyocu, directorul general adjunct, BBVA?
Tolga Banyocu, director general adjunct, Aria Soluții Clienți, Garanti BBVA, afirmă că GIA aduce o abordare inovatoare în comunicarea digitală.
Este primul influencer AI specializat în finanțe, GIA depășește statutul unui simplu asistent virtual și devine o voce digitală conectată la nevoile publicului.
Ce funcționalități noi apar?
GIA își îmbunătățește constant capabilitățile, calculând sumele de plată pentru creditele de nevoi personale, ghidând utilizatorii către sucursale și oferă informații detaliate despre produse și servicii financiare.
GIA este activă și pe rețelele de socializare
GIA rămâne accesibilă de pe smartphone, tabletă și desktop, în limbile română și engleză. Clienții pot interacționa cu GIA pe website-ul Garanti BBVA sau prin chat-ul de pe homepage.
GIA este activă și pe Facebook, Instagram și LinkedIn.