- Fabricile Agroland produc 7.268 tone furaje în T2/2025, cu 50% mai mult decât în 2024, scrie ZF.
- Mihăilești vinde 17,9 milioane ouă în T2, cu 17% creștere față de anul trecut.
- Magazinele Agroland atrag 696.000 clienți în T2, cu o creștere de 19%.
Grupul Agroland (AG), activ în retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală, anunță rezultate solide în primul semestru din 2025, conform ZF.
În T2, fabricile din Caransebeș și Ișalnița produc 7.268 tone de furaje, cu 50% mai mult decât în aceeași perioadă din 2024. Pe întreg semestrul, producția atinge 14.465 tone și marchează un avans de 69%. Platforma avicolă de la Mihăilești vinde 17,9 milioane de ouă de consum în T2 (+17%) și 38,7 milioane în S1 (+27%), la un preț mediu cu 20% mai mare decât anul trecut.
Ce spune Horia Cardoş, fondator şi CEO, Agroland?
„Valorificând din plin avantajul producţiei proprii de furaje (în continuă expansiune) şi creşterea efectivelor de păsări pe platforma avicolă de la Mihăileşti până la aproximativ 300.000 de găini ouătoare, Agroland a reuşit să întoarcă în favoarea sa contextul european extrem de volatil. Am reuşit, astfel, să obţinem un avans de 27% la vânzările de ouă de consum în primele şase luni ale anului, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la un preţ mediu de vânzare care s-a situat peste nivelul din 2024, atât în trimestrul 1 cât şi în trimestrul 2 din acest an”, spune el.

