- Biofarm raportează în S1/2025 venituri de 162,9 mil. lei (+15%) și un profit net de 48,8 mil. lei (+16%), scrie ZF.
- Compania își consolidează poziția a doua în segmentul Consumer Healthcare, susținută de vânzările pe categorii precum digestiv, durere și răceală.
- Acțiunile Biofarm se apreciază cu 23% de la începutul anului, iar Longshield rămâne acționar majoritar cu 51,6%.
Biofarm (BIO), unul dintre cei mai vechi producători români de medicamente, raportează rezultate solide în primul semestru din 2025, conform ZF.
Veniturile din vânzări ajung la 162,9 milioane de lei, în creștere cu 15% față de aceeași perioadă din 2024, iar profitul net urcă cu 16%, până la 48,8 milioane de lei. EBITDA se majorează cu 14% și atinge 61,7 milioane de lei.
Biofarm crește puternic și își consolidează poziția în Consumer Healthcare
Compania își consolidează poziția a doua în segmentul Consumer Healthcare (CHC), după numărul de unități vândute. Evoluția pozitivă este susținută de vânzările brandurilor din ariile digestive, durere, răceală & gripă, precum și stres & anxietate. Directorul general Cătălin Vicol afirmă că Biofarm continuă să investească în inovația portofoliului și identifică soluții terapeutice adaptate la cerințele actuale ale pieței și consumatorilor.
Biofarm deține două fabrici în București și o unitate de testare și dezvoltare de produse, iar portofoliul său de peste 100 de produse acoperă cele mai importante arii terapeutice din zona Consumer Healthcare. Acționarul majoritar este fondul Longshield Investment Group (LONG), cu 51,6% din capital, urmat de Lion Capital (LION), care deține 36,7%. Acțiunile Biofarm se apreciază cu aproape 23% de la începutul anului, pe tranzacții de peste 7,3 milioane de lei.

