- Anunțul logodnei dintre Taylor Swift și Travis Kelce influențează piața bursieră și generează interes major în lumea economică și corporativă, scrie CNBC.
- Acțiunile companiilor precum Signet Jewelers, Ralph Lauren și American Eagle cresc după ce brandurile lor sunt asociate cu cuplul.
- Alte branduri și platforme (Domino’s, GrubHub, Poppi, Kalshi) valorifică momentul prin campanii și predicții legate de logodna Swift-Kelce.
Anunțul logodnei dintre Taylor Swift și jucătorul NFL Travis Kelce stârnește un val de interes nu doar în rândul fanilor, ci și în lumea corporativă și economică americană. Postarea comună pe rețelele sociale a celor doi generează o reacție rapidă ce influențează inclusiv piața bursieră, scrie CNBC.
Acțiunile Signet Jewelers cresc
Signet Jewelers, unul dintre puținii retaileri de bijuterii tranzacționați public, înregistrează o creștere semnificativă a acțiunilor, de peste 6% în ziua următoare anunțului și aproximativ 3% în ziua anunțului. Această creștere vine pe fondul curiozității fanilor privind inelul ales de Swift, confirmat de experți drept un diamant cu tăietură pătrată (cushion cut).
Care e efectul asupra brandului Ralph Lauren?
Ralph Lauren, brandul vestimentar purtat de ambii logodiți în imagini, vede o creștere moderată a acțiunilor, de 0,5% în ziua următoare și 2% în ziua anunțului. Analiștii consideră că preferința lui Swift pentru acest brand aduce beneficii economice și susțin că Ralph Lauren nu vinde doar haine, ci și „vise”.
Cum se mișcă acțiunile American Eagle?
Retailerul American Eagle înregistrează o creștere de peste 8% după ce anunță o colaborare cu brandul sportiv al lui Travis Kelce, Tru Kolors, în care Kelce promovează o campanie dedicată colecției.
Care e reacția altor branduri?
Mai multe branduri profită rapid de valul cultural generat de logodna Swift-Kelce. Domino’s Pizza și GrubHub trimit notificări utilizatorilor cu referințe la melodiile lui Swift, însoțite de emoticoane cu inel. Producătorul de băuturi răcoritoare Poppi postează o fotografie pe Instagram care face trimitere la cuplu.
E Taylor Swift un motor economic?
Taylor Swift se recunoaște ca un motor economic important, mai ales în perioada post-pandemică. Impactul turneului său mondial „Eras” este semnificativ și atrage atenția atât a Wall Street-ului, cât și a Rezervei Federale, prin stimularea cheltuielilor de consum.

