Allview (Visual Fan SA, simbol bursier ALW) şi-a majorat cu peste 36% cifra de afaceri pe activitatea curentă în primele 9 luni ale acestui an, faţă de aceeaşi perioadă din 2020.
Conform unui comunicat al companiei, creşterea înregistrată a fost de la 58,3 milioane de lei (peste 11,6 milioane de euro) la aproape 80 milioane de lei (16 milioane de euro).
În anul 2021, compania s-a concentrat pe diversificarea portofoliului de produse, dezvoltarea de dispozitive noi în concordanţă cu cerinţele pieţei, ce înglobează tehnologii avansate şi care sunt comercializate la preţuri accesibile consumatorilor. Această strategie s-a materializat în rezultatele financiare foarte bune obţinute de brandul Allview în primele 9 luni ale lui 2021 pe divizia IT&C, care indică o creştere de peste 64% faţă de perioada similară a lui 2020. Valoarea vânzărilor de produse din divizia de IT&C s-a majorat de la 24,2 milioane lei (aproape 5 milioane euro) înregistrate în perioada ianuarie – septembrie 2020 la 39,8 milioane de lei (aproape 8 milioane euro), în primele 9 luni ale lui 2021.
Analizând fiecare categorie a portofoliului, se poate observa că s-au înregistrat creşteri semnificative pe oricare dintre acestea, randamentul cel mai mare înregistrându-se pe grupa de produse din IT&C. Creşterea de peste 64%, a portofoliului de vânzări aferente grupei IT&C, a rezultat din evoluţia pozitivă în primele nouă luni ale lui 2021, a tuturor categoriilor. Laptop-urile au avut cea mai mare tendinţă de creştere, de aproape 4 ori mai mult faţă de perioada similară din 2020. Tabletele au înregistrat creştere cu peste 75% a vânzărilor, iar smartphone-urile au marcat o majorare cu peste 30% a vânzărilor. Categoria de televizoare a marcat o creştere de peste 5%, de la 30 milioane lei la 31,8 milioane lei.
Pentru anul 2022, strategia de dezvoltare a companiei pune accentul pe extinderea pe pieţele externe, dar şi creşterea continuă a portofoliului de produse, urmând trendul pieţei, nevoile consumatorilor, precum şi integrarea de tehnologii avansate şi soluţii inovatoare. De asemenea, Allview urmăreşte adăugarea de noi linii de business, prin care îşi propune să anticipeze viitorul şi tendinţele de dezvoltare sustenabilă cu care acesta vine. Pentru susţinerea planurilor de dezvoltare, se au în vedere investiţii în departamentul R&D, pentru a creşte capacităţile de dezvoltare hardware şi software in-house.
Începând cu data de 11 octombrie 2021, acţiunile ALW fac parte din componenţa celui mai nou indice BET-AeRO.