- ING Bank România raportează venituri de 1 miliard lei și profit net de 374 milioane lei în T1/2025, cu creșteri de 14,1%, respectiv 7,8%.
- Creditele cresc cu 15,9%, depozitele cu 3,2%, iar 40% din creditele ipotecare sunt pentru locuințe eficiente energetic, scrie ZF.
- 91% din vânzări se fac prin ING Home’Bank, iar 98% dintre clienții noi deschid contul digital, inclusiv antreprenorii.
În T1/2025, ING Bank România raportează venituri de 1 miliard de lei, în creștere cu 14,1% față de aceeași perioadă a anului precedent. Profitul net crește cu 7,8% și ajunge la 374 milioane de lei, iar activele totale ating valoarea de 73,4 miliarde de lei și marchează o creștere anuală de 2,8%, scrie ZF.
Care sunt investițiile băncii?
Potrivit CEO-ului Mihaela Bîtu, banca înregistrează o performanță solidă în contextul economic și politic actual și continuă să investească în dezvoltarea de produse și servicii noi.
De la începutul anului, antreprenorii pot deschide conturi de companie integral online, fără necesitatea deplasărilor fizice la bancă.
Cum evoluează portofoliul de credite și depozite?
Portofoliul de credite crește cu 15,9% în primul trimestru și ajunge la 45,4 miliarde de lei. Depozitele clienților înregistrează o creștere de 3,2%, până la 64 miliarde de lei și rămân un instrument atractiv pentru economisire.
Cum arată creditarea sustenabilă?
Patru din zece credite ipotecare acordate în acest interval sunt destinate imobilelor cu performanță energetică clasa A. Pe segmentul companiilor, banca acordă finanțări sustenabile în valoare de aproximativ 76,25 milioane de euro în T1/2025.
Accesul digital la produsele de economisire crește
64% din produsele de economisire deschise prin aplicația ING Home’Bank sunt conturi de economii și depozite la termen.
Numărul produselor accesate prin această platformă crește cu 9% comparativ cu trimestrul similar din 2024.
Care sunt facilitățile digitale pentru antreprenori?
Clienții antreprenori cu acționariat unic pot deschide acum contul de companie complet online, direct din ING Home’Bank, fără documente fizice, apeluri video sau fotografii.
Datele necesare se precompletează automat prin interogări la Registrul Comerțului și oferă o experiență rapidă și comodă.
Adoptarea produselor digitale atinge 91% din vânzări și 98% înrolări digitale
În primul trimestru al anului 2025, 91% din vânzările totale de produse bancare se realizează prin ING Home’Bank, o creștere de 9% față de aceeași perioadă din 2024. Totodată, 98% dintre clienții noi deschid relația cu banca prin procesul de înrolare digitală.

