Gabriela Nistor, CEO, Salt Bank: Avem deja RCA disponibil pentru clienţi. Din septembrie vom lansa partea de investiţii, iar clienţii vor putea cumpăra acţiuni şi ETF-uri de pe burse din Europa şi America. Ţinta de final de an este să atingem peste 700.000 de clienţi, să lansăm produse noi, precum partea de investiţii, şi să creăm tracţiune

Salt Bank, banca digitală românească, ajunge la jumătate de milion de clienți, iar până la finalul anului își propune să atingă 700.000. În al doilea an de activitate, banca continuă să lanseze noi produse pentru a crește tracțiunea, printre care și posibilitatea de a cumpăra polițe RCA direct din aplicație. Anul viitor, banca plănuiește să introducă un card de credit și să se extindă către zona de persoane fizice, declară Gabriela Nistor, CEO-ul Salt Bank, pentru ZF.

Care e evoluția Salt Bank?

Salt Bank trece recent de 2 miliarde de lei în active, indicator care reflectă banii aduși de clienți. Deși este încă mică, banca se dezvoltă rapid. Echipa numără peste 400 de angajați, majoritatea specializați în tehnologie. Obiectivul pentru anul următor este să atingă break-even-ul, în paralel cu lansarea cardului de credit și extinderea portofoliului pentru persoane fizice.

Care e strategia de dezvoltare?

În primul an, succesul băncii se măsoară prin numărul de clienți atrași, iar în anul doi focusul este păstrarea ritmului de creștere și lansarea unor produse noi care să susțină dezvoltarea pe termen lung. După un an, banca dublează numărul estimat de clienți și ajunge la 500.000. Din totalul clienților, aproximativ 60% sunt activi, un procent apropiat de standardul industriei, care variază între 50% și 70%.

Ce este programul de fondatori?

Programul de fondatori are un impact semnificativ, atrage rapid primii 100.000 de clienți și generează un efect viral. Ulterior, clienții vin pentru calitatea serviciilor oferite: un call center deschis și prietenos, o aplicație simplă și intuitivă, carduri atractive și produse transparente, simple și cu prețuri corecte.

Cum se extinde Salt pe segmentul companii?

Salt Bank accelerează intrarea pe segmentul companii datorită creșterii rapide a bazei de clienți persoane fizice. Prima ofertă pentru companii vizează freelanceri, persoane fizice autorizate și companii cu un singur acționar, lansează un produs MVP ce include cont curent, card de debit multivalută și curs valutar avantajos.

În prezent, banca are peste 1.200 de companii clienți și dezvoltă continuu oferta pentru acest segment. Capitalul social ajunge la peste 300 de milioane de lei, iar planul de finanțare, susținut de Banca Transilvania prin trei runde de capitalizare, se respectă cu rigurozitate.

Exit mobile version