Fac front comun. Żabka Group deschide primele magazine Froo

În ultima lună, Bucureștiul a primit un nou jucător pe piața magazinelor de proximitate: Froo. Acest nou lanț de supermarketuri este operațiunea retailerului polonez Żabka în România, cel mai mare lanț de magazine de proximitate din Polonia.

Deschiderea primului magazin Froo

Primul magazin Froo din România a fost deschis pe Str. Giurgiului Nr.1 ​​103 – 105, din Pieța Progresul, în 9 mai 2024. Acest eveniment a marcat începutul expansiunii Froo în România, cu planuri ambițioase de a deschide peste 200 de magazine în toată lumea doar în acest an. Deschiderea oficială a avut loc pe 12 iunie, la magazinul de pe Calea Moșilor, unde au fost prezenți Radu Trandafir, CEO al Froo și Anna Grabowska, CEO al Żabka.

Froo este un nou concept modern de magazine pentru cumpărături rapide, aproape de casa ta. În fiecare magazin Froo, se vor bucura de o experiență de cumpărături rapidă și convenabilă, cu o gamă variată de produse și servicii.

Froo România Retail SRL, compania prin care Żabka va opera lanțul Froo în România, a încheiat deja contract de locație pentru mai multe locații în București și în alte orașe mari din România. Żabka, cel mai mare lanț de magazine de proximitate din Polonia, și-a extins operațiunile în România sub brandul Froo, cu scopul de a cuceri piața de retail din România.

Froo plănuiește să deschidă magazine în marile orașe din România, de suprafețe între 50 și 70 mp. Fiecare locație este analizată din punct de vedere al accesibilității și al cererii locale.

Deschiderea magazinelor Froo în România este așteptată să aibă un impact semnificativ asupra pieței de retail din România. Cu planuri de expansiune rapidă și o abordare modernă a cumpărăturilor, Froo este gata să devină un jucător important în piața românească.

Froo este un nou jucător pe piața magazinelor de proximitate din România, cu un concept modern și planuri ambițioase de expansiune. Prin legătura sa cu cel mai mare lanț de magazine de proximitate din Polonia, Froo este gata să facă diferența în piața românească.

Exit mobile version