- MAGNOR, compania românească specializată în tranzacționarea bijuteriilor, electronicelor și produselor de lux pre-owned, are o cifră de afaceri de 115 milioane lei în S1 2025, o creștere de 90% față de 2024, scrie ZF.
- Profitul net al companiei a ajuns la 8,4 milioane lei, de la 3,5 milioane lei în S1 2024
- MAGNOR operează 26 de magazine în 13 orașe din România și își extinde continuu prezența online.
MAGNOR, compania românească specializată în tranzacționarea bijuteriilor, electronicelor și produselor de lux pre-owned, are o cifră de afaceri de 115 milioane lei în S1 2025, o creștere de 90% față de 2024, scrie ZF.
MAGNOR înregistrează o creștere de 90% a afacerilor în primul semestru din 2025
MAGNOR, compania românească specializată în tranzacționarea bijuteriilor, electronicelor și produselor de lux pre-owned, raportează o creștere impresionantă a afacerilor în primul semestru din 2025. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 115 milioane lei, cu aproape 90% mai mult decât în aceeași perioadă din 2024, și un profit net de 8,4 milioane lei, față de 3,5 milioane lei în primul semestru din 2024.
Ce performanță financiară și ce obiective are pentru 2025?
MAGNOR atinge un profit operațional (EBITDA) de 12,4 milioane lei în prima jumătate a anului 2025, comparativ cu 5,2 milioane lei în 2024. Aceste rezultate confirmă succesul strategiei de dezvoltare a companiei, iar CEO-ul Cosmin Popovici estimează pentru finalul anului o cifră de afaceri de 250 milioane lei și un EBITDA de 27 milioane lei.
Unde se extinde compania?
Compania își extinde constant prezența pe piața online, continuând să investească în platformele magnorshop.ro și magnor.ro. De asemenea, rețeaua de magazine a fost reconfigurată, MAGNOR operând 26 de locații în orașe importante din România, inclusiv București, Timișoara, Brașov, Sibiu și Constanța.

