Te duce la Icons? Airbnb deschide cazarea la Muzeul Ferrari și X-Mansion 

Airbnb diversifică strategia de marketing. Vine cu Icons, 11 experiențe pe tot globul în care primești și cazare și acces la concerte.

Cât costă? Sub 100 de dolari sau gratuit. În plus, te întâlnești și cu celebrități.

Unde te cazează? La muzeul d’Orsay, într-o replică de la Disney/Pixar „Up” sau la Muzeul Ferrari din Maranello, Italia. Mobila e full piele, aceeași folosită la scaunele Ferrari. După somn, faci o tură cu Marc Gené, ambasadorul Scuderiei, apoi treci pe la Marele Premiu Emilia-Romagna în calitate de VIP.

Mai ai variante: sufrageria lui Doja Cat sau a lui Kevin Hart. Cu el mergi la Coramino Live Lounge, pentru o degustare de tequila și un spectacol de stand-up.

Ești cinefil? Airbnb face itinerariul la X-Mansion din X-Men, în Westchester, New York, sau la centrul de control al emoțiilor lui Riley din Inside Out 2.

Cu ocazia Icons, de la Airbnb, se deschide pentru prima dată publicului casa prezentată în Purple Rain, din Minneapolis, Minnesota.

Cum evoluează Airbnb la marketing?

Reclamele TV ale Airbnb au fost cu peste 200% mai eficiente pentru atragerea consumatorilor înainte de pandemia din 2019, potrivit EDO. Acum, compania devine creativă în ceea ce privește modul în care intenționează să atragă clienți noi către platformă. Se concentrează pe rebranding.

Cheltuielile de vânzări și marketing ale companiei au crescut cu 16% anul trecut.

Nopțile și experiențele rezervate în 2023 au +14% an/an, comparativ cu +31% anul precedent. Veniturile Airbnb cresc cu 18% în 2023, comparativ cu o creștere de 40% în 2022.

Exit mobile version