În 8 noiembrie, Meta Labs inaugurează un nou concept store în Los Angeles. Meta Labs își propune să fie un hub cultural și educațional

Meta Labs propune o abordare revoluționară asupra retailului: un spațiu în care clienții pot interacționa cu ochelarii Ray-Ban Meta într-un mediu contemporan, creativ și optimist. Lansarea oficială a fost marcată de un eveniment exclusivist. În cadrul acestuia, Matt Jacobson, Vicepreședinte și Director Creativ pentru Realitate Augmentată la Meta, subliniază rolul esențial al personalizării și al comunității în modelarea viitorului tehnologiei purtabile.

„Acest produs trebuie testat într-un loc care să îți permită să explorezi toate capacitățile sale — nu doar pentru a captura și asculta, ci pentru a experimenta funcțiile AI,” explică Jacobson.

“Când sunt operaționali, ai o cameră de 12 megapixeli, un unghi larg de vizualizare și poți filma video 1080p la 30 de cadre pe secundă. Este uimitor să vezi asta într-un factor de formă atât de compact. Cinci microfoane integrate, calitate îmbunătățită a difuzoarelor cu bass amplificat, audio spațial optimizat și o scurgere minimă de sunet fac ochelarii Ray-Ban Meta utilizabili în mai multe moduri”, o spune Matt Jacobson.

Exit mobile version