E stop REC. MrBeast e criticat de proprii colegi și angajați

MrBeast, cel mai mare creator de conținut de pe YouTube, cu 312 milioane de abonați, se confruntă cu o serie de controverse în ultimele săptămâni. Criticile au început după ce Donaldson a întrerupt colaborarea profesională cu prietena sa din copilărie, Ava Tyson, în urma unor acuzații de comportament nepotrivit.

Ce condiții erau pe platourile de filmare

Reputația lui MrBeast suferă un nou impact negativ după publicarea unui raport care dezvăluie condițiile de pe platoul de filmare al emisiunii Beast Games. Potrivit raportului, ar fi fost înregistrate cazuri de răniri și spitalizări, lipsă de mâncare și apă și acces limitat la medicamente. Un fost angajat, Dawson French, a postat două videoclipuri pe canalul său de YouTube, DogPack404, în care îl acuză pe Mr. Beast de fraudă și sociopatie, prin faptul că profită de manipularea publicului tânăr.

În acest context, MrBeast apelează la serviciile lui Alex Spiro, un avocat care i-a reprezentat pe Elon Musk, Megan Thee Stallion și Alec Baldwin. Spiro i-a trimis lui French o scrisoare de încetare și desistare, cu acuzația de „postarea de informații incorecte și declarații false”.

Experții în gestionarea crizelor sunt de părere că abordarea ar putea da și mai mult foc la scandal. Haddy Folivi, o jurnalistă britanică, a declarat pentru Business Insider că Mr. Beast pare să acționeze din impuls, nu din rațiune, ceea ce este „cel mai rău lucru pe care îl poți face într-o criză”.

Mr. Beast își pierde fanii?

Laura Perkes, fondatoarea firmei PR with Perkes, spune că inițierea unor acțiuni legale înseamnă „încercarea de a opri oamenii să-și împărtășească propria versiune a evenimentelor”, în loc să se concentreze pe rezolvarea situațiilot. Kellie Whitehead, o altă fondatoare de PR, a declarat că această mișcare arată că Donaldson și-a cimentat statutul „în domeniul celor foarte bogați și puternici”, iar angajarea unui astfel de avocat nu va rezona probabil cu fanii lui.

Experții menționează că încrederea este esențială între influenceri și fani. „Fără încredere, nu există nimic”, spune Perkes. „Influencerii au nevoie de fani; fără ei, nu mai sunt influenceri, iar fără ei, nu mai sunt o marcă cu produse sau servicii pe care oamenii vor să le cumpere”. Când încrederea este erodată, este dificil să o recâștigi și poate dura ani pentru a o reconstrui. “Scuzele pentru greșelile lor nu vor fi suficiente”, adaugă Perkes. „Fanii trebuie să vadă că și-au schimbat comportamentul pe baza lecțiilor învățate”.

Exit mobile version