Dinastia Hermès: Cum o donație de acțiuni îmbogățește generația tânără

Wilfried Guerrand, care ocupă o poziție de conducere la Hermès, donează 450 de acțiuni fiecărui copil al său. Asta le aduce o avere totală de circa 3,9 milioane de euro. Asta demonstrează cât de repede pot deveni tinerii din generația Z milionari datorită valorii crescute a acțiunilor companiei familiei.

Acțiunile Hermès cresc cu 226% în ultimii cinci ani. Prețul actual al unei acțiuni depășește 2.000 de euro, ceea ce subliniază popularitatea și cererea pentru produsele de lux ale brandului. În prima jumătate a anului, Hermès raportează venituri de 7,5 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 15% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea vine în ciuda provocărilor economice globale, ceea ce demonstrează reziliența brandului.

Hermès spune că cererea a fost „remarcabilă” în Japonia, Europa și America, în ciuda unei scăderi a cererii în China. Diversificarea geografică ajută și mai mult brandul să își mențină o poziție puternică pe piața globală.

Cum e împărțită dinastia Hermès?

Brandul Hermès, lansat de producătorul Thierry Hermès la sfârșitul anilor 1830, are acum trei reprezentanți, cu peste 100 de oameni în descendența sa. Cei trei sunt Dumas, Guerrand și Puech, care a fost evaluat de Forbes în 2024 la 13,6 miliarde de dolari și a fost cap de afiș atunci când anunța că donează averea grădinarului său. Familia Hermès și membrii îndepărtați au o avere estimată la 151 de miliarde de dolari.

Nu este un caz izolat în Europa

Mare parte dintre nepoții miliardarilor europeni moștenesc averea datorită lumii modei. De exemplu, trei din cei șase copii Del Vecchio apar pe lista miliardarilor Forbes pentru 2024: Clemente, în vârstă de 19 ani, Luca, în vârstă de 22 de ani, și Leonardo, în vârstă de 28 de ani. Fiecare are o avere de 4,7 miliarde de dolari, grație participației lor de 12,5% la holdingul Delfin.

Exit mobile version