Cocktailul Honey Deuce aduce peste 10 milioane de dolari la US Open

Cocktailul Honey Deuce devine atracție principală la US Open, nu doar pentru gustul său, ci și pentru asocierea cu evenimentul sportiv cunoscut mondial. Rețeta e simplă și ingrediente sunt accesibile, și totuși Honey Deuce atrage atenția tuturor.

La evenimentul de anul trecut, a fost vândut un record de 460.275 de pahare cu Honey Deuces, la 22 de dolari fiecare. Au fost vândute la standurile de concesiune din Centrul Național de Tenis USTA Billie Jean King din Queens și au generat vânzări de peste 10,1 milioane de dolari.

Ce este cocktailul Honey Deuce?

Cocktailul combină vodcă Grey Goose, limonadă și un strop de lichior de zmeură Chambord, acoperit cu trei bucăți de miere scoase pentru a semăna cu mingi de tenis. Deuce este un termen de tenis pentru când jucătorii sunt la egalitate la 40-40.

A devenit atât de popular încât turneul are mai multe baruri „Honey Deuce Express” împrăștiate în campus, care vând doar cocktail-ul. Anul acesta, la unele baruri sunt instalate robinete care servesc băutura, pentru a răspunde cererii.

În total, peste 2,2 milioane de Honey Deuces sunt vândute la US Open, de la crearea sa în urmă cu aproape două decenii.

Marketing-ul nu se oprește aici. Organizatorii turneului vând pentru prima dată pălării, ace și tricouri cu cocktailul. Marfa se vinde atât de bine încât au planuri de reaprovizionare, declară un purtător de cuvânt al US Open pentru CNN.

Serena Williams încearcă pentru prima oară Honey Deuce și postează taste-test-ul pe TikTok, care strânge sute de mii de views.

Exit mobile version