Care sunt trendurile pentru birouri? Alexa Rădulescu, owner, Infinity for Home: Noi alegem produsele fizic, mergem, vedem, cunoaștem fabricile, vedem ce iese de pe linia de producție și nu avem în portofoliu produse pe care să nu le fi văzut și testat

Infinity for Home, business-ul cu mobilier personalizat, își începe activitatea în pandemie. Observă nevoia de a transforma spațiile de lucru, pe fondul pieței muncii aflate într-o continuă schimbare. Alexa Rădulescu se alătură echipei și vine cu o viziune asupra potențialului de creștere al proiectului. Contribuie la strategie, dezvoltă direcții noi și conturează planuri de extindere.

În prezent, Infinity for Home operează pe două segmente: unul care se adresează companiilor, iar celălalt dedicat clienților individuali. Are un showroom de patru ori mai mare decât cel inițial și gestionează un magazin online.

Ce spune Alexa Rădulescu, owner, Infinity for Home, pentru Aleph Business?

Ce trenduri sunt în ceea ce priveste birourile? Ce vor angajatorii și ce vor angajații?

„Vorbeai mai devreme de perioada pandemiei. Știm cu toții că la un moment dat foarte puțini dintre angajați mai mergeau la birou. Poate părțile care necesitau prezență fizică. Evident că după perioada asta a fost foarte greu pentru angajator să-și aducă angajații la birou. Din acest motiv a apărut și se menține acest trend de a crea spații foarte plăcute pentru angajați. Zone de lucru, zone de relaxare, zone în care să poată stea să lucreze, nu știu, întinși după o canapea sau după un fotoliu. Ce e foarte interesant este că dacă la început exista un mix din ăsta în design-ul birourilor, de a pune culori, de a fi foarte prezent așa, în momentul ăsta toate proiectele în care noi am participat și marea majoritate a proiectelor pe care le-am văzut în piață sunt într-o zonă în care biroul a devenit o pânză.

Mai degrabă într-o paletă de culori foarte stinsă, neprezentă în vizualul angajaților, unde se respectă în continuare zonele de branding și guideline-urile, unde mobilierul trebuie să fie foarte simplu și extrem de funcțional, mult mai aerisit față de cum era anterior. Dar o să vedem în continuare această abordare de monocrom, foarte multe tendințe de a utiliza natura în birou prin texturi de lemn, prin aducerea plantelor verzi la birou. Sunt companii care au făcut adevărate spații de relaxare pentru angajații lor și într-adevăr e o plăcere inclusiv pentru mine să intru și de multe ori spun că mi-ar plăcea să lucrez aici acum”, spune ea.

⁠Care este strategia de diferentiere a brandului Infinity for Home în piața mobilierului personalizat?

„Noi am avut de la început acest concept de null personalizabil, care poate suna un pic abstrat, dar nu este. Am ales să lucrăm cu produse în foarte multe forme, să spun așa, dar pe care să putem să le colorăm așa cum vrem noi. Spunem, ce tapiterii avem nevoie pe ele, practic luăm forma și cu ea putem să creăm absolut orice avem noi nevoie în ideea noastră, cum ar trebui să arate spațiul noastru din punct de vedere: textură, paletă de culori. În continuare menținem acest handpick de produs, noi alegem produsele fizic, mergem, vedem, cunoaștem fabricile, vedem ce iese de pe linia de producție și nu avem în portofoliu produse pe care să nu le fi văzut și testat. Ținem foarte mult că această calitate pe care o dăm clienților să fie foarte bună, iar ei să primească best value for the money”, adaugă el.

Exit mobile version