- Sezonul trei Squid Game adună peste 60 milioane de vizualizări în trei zile și domină topurile globale, scrie Bloomberg.
- Netflix promovează conținut coreean și dezvoltă parteneriate noi pentru a crește audiența.
- Seul devine centru cultural global, iar Netflix explorează streaming live și conținut sportiv.
Cel de-al treilea sezon al serialului Squid Game stabilește un record de audiență în primele trei zile de la lansare, cu peste 60 de milioane de vizualizări și este cel mai mare debut în acest interval, scrie Bloomberg.
Serialul ocupă primul loc în topurile din toate cele 93 de țări unde este disponibil. Comparativ, sezonul anterior acumulează 68 de milioane de vizualizări în primele patru zile.
Care e strategia Netflix în Coreea?
Lansat inițial în 2021, Squid Game devine rapid un fenomen global și cel mai vizionat serial din istoria Netflix, cu aproximativ 600 de milioane de vizualizări acumulate în primele două sezoane.
Conform lui Don Kang, vicepreședinte al conținutului coreean la Netflix, Squid Game este pentru mulți spectatori internaționali prima dramă coreeană importantă, iar acum 80% dintre abonații Netflix urmăresc conținut coreean.
În ciuda recenziilor mixte primite de cel de-al treilea sezon, acesta generează o agitație intensă pe rețelele sociale, iar se discută despre o posibilă adaptare americană, regizată de David Fincher, deși Netflix nu confirmă oficial continuări.
Care sunt strategiile de dezvoltare?
Netflix încheie un parteneriat cu Naver Corp., o companie sud-coreeană ce deține platforma Webtoon, pentru a atrage un nou segment de utilizatori. Deși colaborarea este încă în faze incipiente, aceasta aduce un potențial semnificativ. În plus, Netflix ia în calcul extinderea ofertei prin streaming live și conținut sportiv, ca parte a strategiei sale mai ample de a crește implicarea globală a publicului.

