ASE DĂ START LA CREATIVITATE. Dalia Bologan, director, Creative MBA: Expunerea internațională te ajută foarte mult să cunoști și alte piețe, să interacționezi și cu alte tipologii de lideri, de oameni creativi

Academia de Studii Economice din București, prin Bucharest Business School, deschide înscrierile pentru Creative MBA.

Este singurul program de tip MBA acreditat AMBA din Europa de Sud-Est. Creative MBA combină formarea academică și expunerea la practici și standarde globale. E dedicat exclusiv industriilor creative și culturale.

Programul își propune să formeze liderii noii economii creative, cei care să transforme ideile artistice în afaceri sustenabile.

Oferă un cadru educațional deosebit, în care 70% din conținut se axează pe activități practice și colaborarea intersectorială

Cum s-a conturat ideea unui MBA dedicat exclusiv industriilor creative și culturale?

În anul 2022 am identificat un gap în piață, în rândul industriilor creative și culturale din România, în sensul că existau foarte mulți creatori și designeri și arhitecți, oameni școliți în zona aceasta, în universități vocaționale, care lucrau mai mult individual și își doreau să-și scaleze proiectele în proiecte de afaceri, dar le lipseau competențele de business”, spune Dalia Bologan, director, Creative MBA, pentru Aleph Business.

Ce înseamnă leadership creativ în 2025?

Leadership creativ în 2025 înseamnă să cunoști atât clientul, în primul rând clientul căruia te adresezi, piața, și nu în ultimul rând tehnologiile emergente cu care să poți să lucrezi în continuare”, continuă ea.

Cum ajută expunerea internațională la formarea unui „creative leader”?

„Expunerea internațională te ajută foarte mult să cunoști și alte piețe, să interacționezi și cu alte tipologii de lideri, de oameni creativi. Noi, prin acest program, oferim două study trip-uri studenților noștri. Un study trip se organizează aici, aproape de noi, în Grecia, în Atena. Și celălalt study trip se organizează la Roma, în Italia. Deci, practic, studenții au ocazia să interacționeze și cu Europa de Vest, și cu Europa de Est, să se conecteze și, de ce nu, să își găsească noi parteneri”, încheie Dalia Bologan.

Exit mobile version