- Marketingul prin influenceri ajunge spre 21 mld. dolari, alimentat de încrederea în conținut autentic și de utilizarea intensă a platformelor sociale, scrie CNBC.
- Platformele restricționează accesul la date, reduc transparența și cresc costurile publicitare, îngreunează măsurarea rezultatelor.
- Extinderea dincolo de social media, reutilizarea conținutului, testarea campaniilor pe rețele sociale și accesarea unor audiențe noi cu metrici mai clari.
Marketingul prin influenceri, inițial o tactică de nișă pentru a atrage audiențe tinere pe rețele sociale, este estimat să devină o piață de 21 miliarde dolari, tot mai multe branduri folosesc parteneriate cu influenceri pentru a ajunge la publicuri diverse, conform CNBC.
Potrivit companiei Nova, creșterea este alimentată de încrederea consumatorilor în conținut autentic (49% fiind influențați în deciziile de cumpărare), de utilizarea intensă a platformelor precum Instagram, TikTok și YouTube și de popularitatea videoclipurilor scurte care combină educația cu divertismentul.
Nova îndeamnă brandurile să depășească social media pentru eficiență sporită
Pe măsură ce industria se extinde, platformele sociale creează provocări prin restricționarea accesului la date, lipsa transparenței în metrici și costurile publicitare în creștere, îngreunează măsurarea eficienței campaniilor.
Nova recomandă brandurilor să își extindă strategia dincolo de social media, să repurposing conținutul pentru alte canale pentru a reduce costurile, să folosească rețelele sociale ca teren de testare și să acceseze noi audiențe cu metrici mai detaliați și evită în același timp creșterea costurilor de publicitate.

