- Descărcările anuale ale Hinge cresc cu 8% în august, în timp ce descărcările anuale ale Tinder scad cu 1%, conform analiștilor de la Wells Fargo.
- Cei din generația Z și millennials spun că sunt epuizați și simt presiune în folosirea aplicațiilor de dating.
- Tinerii preferă să cunoască oameni în viața reală în loc să folosească aplicații de dating.
Deși aplicațiile de dating sunt în continuare locul în care mulți americani caută parteneri, Generația Z pare să renunțe la ele din ce în ce mai mult. Conform unui sondaj al Forbes Health, 79% dintre respondenții Gen Z raportează epuizare în folosirea aplicațiilor de dating. Companiile de top din domeniul aplicațiilor de dating se confruntă cu situații majore în rândul utilizatorilor mai tineri, scrie Fortune.
Tendința este reală, conform analiștilor de la Wells Fargo. În timp ce descărcările anuale ale aplicației Hinge cresc cu 8% până în august, descărcările Tinder scad cu 1%. Deși Tinder rămâne lider în industrie, semnele de încetinire a creșterii sunt evidente.
Utilizatorii sunt epuizați de aplicațiile de dating
Unul din cinci respondenți din sondajul Forbes Health se plâng de presiunea de a părea într-un anumit fel în fața celorlalți, prin prisma folosirii aplicațiilor de dating. 18% dintre respondenți se simt obosiți de menținerea profilurilor și a conversațiilor.
În loc să folosească aplicații, Generația Z preferă să cunoască oameni în viața reală, potrivit unui articol Time. Gen Z renunță la aplicații pentru a întâlni oameni față în față. Experții recomandă să își facă intențiile clare, să aibă o atitudine deschisă și să aducă valoare în viața celorlalți.
În timp ce veniturile Hinge cresc cu 48% în ultimul trimestru, față de aceeași perioadă a anului trecut, Tinder continuă să reprezinte circa jumătate din veniturile Match și aduce 480 de milioane de dolari într-un singur trimestru.