- Vânzările de unelte și utilaje de grădinărit pe eMAG se dublează, iar comenzile pentru grădini, îngrășăminte și consumabile cresc puternic, scrie ZF.
- Tomatele „Inimă de bivol”, gazonul și florile decorative domină preferințele, iar vânzările de grătare urcă cu 18% în S1 2025.
- eMAG bugetează investiții de 1,2 mld. lei, în special în logistică, și raportează venituri de 2,5 mld. dolari, în creștere cu 11%.
Vânzările de unelte și utilaje de grădinărit pe eMAG se dublează în prima jumătate a anului, iar comenzile cresc pe toate segmentele de amenajări – de la pământ și îngrășăminte la piscine, grătare sau sisteme de irigații, conform ZF.
Produsele pentru grădini de legume și flori avansează cu 26%, iar consumabilele pentru grădinărit cresc cu o treime.
eMAG crește vânzările și investește masiv
Tomatele „Inimă de bivol”, castraveții cornichon și fasolea se află printre culturile preferate, în timp ce gazonul, trifoiul pitic și floarea-soarelui domină segmentul de amenajări. Pentru decor, cele mai căutate articole sunt fântânile arteziene, arcadele metalice și pietrele decorative. Vânzările de grătare urcă și ele cu 18% în primele șase luni din 2025. Șase din zece comenzi provin din mediul urban, cu București-Ilfov în frunte, urmat de Brașov, Timiș, Cluj și Constanța.
Grupul eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, bugetează investiții de 1,2 mld. lei în acest an fiscal, din care aproape 800 mil. lei merg în logistică. În anul fiscal încheiat în martie 2025, compania raportează venituri de 2,5 mld. dolari, în creștere cu 11%, potrivit Prosus, acționarul majoritar.
