- Peste 270 de firme produc înghețată în România, majoritatea sunt afaceri micro, cu sub 9 angajați, scrie ZF.
- Crește numărul chioșcurilor și food truckurilor axate pe înghețată premium, atât în orașe mari, cât și în comunități mici.
- Evenimentele private și corporate mențin activitatea gelateriilor pe tot parcursul anului.
Peste 270 de firme activează în producția de înghețată, majoritatea fiind afaceri micro, cu mai puțin de nouă angajați, potrivit unei analize ZF.
Această industrie este dominată de mici afaceri locale, chioșcuri sau food truckuri, care se extind tot mai mult, atât în marile orașe, cât și în comunități mai mici.
Ce spune Roxana Mihai, fondatoarea gelateriei DolciConi?
„Este o oportunitate de business. Eu cred că se poate dezvolta foarte mult o afacere în acest domeniu, deoarece la noi este un segment care s-a dezvoltat foarte puţin, oportunitate de business pentru ce vrea să crească, pentru cine vrea să investească foarte mult şi să câştige foarte mult sau nu, sau mă rog, este o oportunitate de a avea o activitate unde să munceşti cu plăcere şi să faci ce-ţi place“, spune ea.

