Laura Hamzea, PR și marketing manager, InterContinental Athénée Palace București: Surpriza săptămânii este includerea hotelului Intercontinental Athénée Palace în topul celor 10 recomandări de destinații de lux pentru 2025 ale The Telegraph

Un nou capitol în industria ospitalității de lux din România începe astăzi, odată cu redeschiderea restaurantului JORJ în cadrul InterContinental Athénée Palace Bucharest.

Evenimentul are loc odată cu finalizarea unei investiții de peste 10 milioane de euro în modernizarea spațiilor emblematice ale hotelului: The English Bar, Spa-ul și zona de back lobby – parte a unui proces amplu de transformare care depășește în total 49 de milioane de euro investite în ultimii ani, conform datelor furnizate de ANA Hotels.

Hotelul, parte din lanțul InterContinental și operat de cel mai mare grup hotelier privat românesc, e inclus recent în publicația britanică The Telegraph, care îl menționat printre destinațiile hoteliere istorice de urmărit în Europa.

Proiectul a fost realizat cu implicarea unor designeri internaționali și constructori locali, iar redeschiderea de azi a restaurantului JORJ introduce un nou concept culinar multidimensional pe piața din București.

Ce spune Laura Hamzea, PR și marketing manager, InterContinental Athénée Palace București?

„Într-adevăr, surpriza săptămânii a fost această includere a hotelului Intercontinental Athénée Palace în topul celor 10 recomandări de destinații de lux pentru 2025 ale The Telegraph. Este un an cu foarte multe nouătăți la noi, un an care marchează și o vârstă specială. Credem noi că este un număr ușor magic. Vârsta InterContinental Athénée Palace în acest an este de 111 ani. Deci iată, 1-1-1. Credem noi că are și niște vibrații de începuturi, nu doar o istorie mai bine de un secol.

Nouătățile despre care vă spuneam vizează finalizarea în acest moment a întregului proces de renovare a hotelului, este un proces care s-a desfășurat evident pe mai multe etape. În 2022 s-a finalizat renovarea camerelor, acelor 283 de camere și a spațiilor de conferințe. Iar anul trecut, în toamnă, s-a redeschis celebrul Café Athénée. Anul acesta, iată, ne putem lăuda că fiecare centimetru pătrat din hotel a fost redat, renăscut unei noi identități.

Avem trei spații publice care au fost renovate și redeschise săptămânile trecute. Vorbim de spaul care a devenit spa InterContinental, de celebrul The English Bar, un bar la fel de vechi ca și hotelul, un bar care a fost scena multor înțelegeri diplomatice și paradiplomatice, a fost gazda unor schimburi de informații secrete de-a lungul anilor, un bar despre care aveți acum în imagine și câteva ilustrații, un bar care, în afară de istorie, are un parfum cu totul special și vă invităm să-l descoperiți.

Și nu în ultimul rând, restaurantul hotelului, restaurantul principal al hotelului, renaște și el sub un nou nume, sub numele de JORJ, o rezonanță franțuzească care, sigur, ne este caracteristică, dar nu numai, este un restaurant, după cum spunea și dumneavoastră, multidimensional, cu spectacole care se adresează tuturor simțurilor, de la cel vizual până, sigur că, la cel gustativ, dar și cel auditiv, totul este pus în scenă cu foarte multă atenție, astfel încât să creeze în permanență acest spectacol perpetuat la nesfârșit.

JORJ este un restaurant care invită la dialog, un dialog între foc și gheață, un dialog între șefii bucătari și public, prin conceptul de open kitchen, un dialog între ingrediente locale și ingrediente tradiționale sau internaționale, deci vă invităm să le descoperiți pe toate trei.

În primul rând, un restaurant de hotel de lux trebuie să existe prin oaspeții săi și am luat în calcul, în primul rând, ceea ce i-ar surprinde plăcut pe oaspeți. De aceea, evenimentul de diseară reunește oaspeți, oaspeții hotelului, oaspeții restaurantului, partenerii care ne-au fost alături în acest proces de renaștere, de reinventare. Am pornit de la câteva tendințe clare pe scena gastronomiei de lux internaționale. Este vorba de această conversație permanentă între ceea ce se întâmplă în bucătărie și ceea ce se întâmplă în restaurant.

De aceea, o să vedeți în design-ul restaurantului, sunt incorporate foarte multe spații vitrate, spații de oglindă care reflectă mereu toate celelalte colțuri ale restaurantului. Dar, în afară de aceasta, am adus și un concept de meniu care sperăm noi va fi pe placul tuturor pentru că incorporează două extreme, două elemente primordiale, incorporează foc și incorporează gheață. Avem preparate care sunt perfectate în jar, pe grătar, altele care sunt scoase în evidență de fiorul gheții. Avem, după cum am spus, ingrediente atât locale cât și internaționale care se joacă în permanență în farfurie, în viziunea șefilor noștri bucătari”, spune ea.

Exit mobile version