Grupul Allianz, prezent pe piaţa din România prin intermediul companiei de asigurări Allianz-Ţiriac, a încheiat primele trei luni (T1) din 2022 cu venituri totale de 44 mld. euro, în creştere cu 6,2%, faţă de primele teri luni din 2021.
Profitul operaţional a ajuns la 3,2 mld. euro, cu apraope 3% mai puţin în T1/2022 faţă de T1/2021, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Allianz.
“Rezultatele acestui trimestru demonstrează că modelul nostru de business este suficient de puternic pentru a rezista la presiuni geopolitice şi economice semnificative. Allianz a luat decizii clare ca răspuns la invazia Rusiei în Ucraina”, a transmis Oliver Bäte, CEO al Grupului Allianz.
Grupul Allianz a ajuns la un profit net atribuit acţionarilor de 600 mil. euro, în T1/2022, consemnând o scădere semnificativă de peste 78%, faţă de perioada similară a anului precedent. Rata de solvabilitate a grupului se află la 199% în primele trei luni din 2022. În ceea ce priveşte anul 2022, ţinta de profit operaţional confirmată pentru finalul anului este de 13,4 mld. euro, cu o marjă de eroare de 1 mld. euro, conform raportului Grupului Allianz.