„Eficienţa, nu preţul pe tonă”: CICh Năvodari urcă 15% pe nişa îngrăşămintelor, la 154 mil. lei

© Carlos Funes https://goo.gl/yR8reg

CICh Năvodari creşte vânzările cu 15% în primele zece luni din 2025, la 154 mil. lei, pe fondul migrării fermierilor spre soluţii care ridică randamentul pe hectar. Ernesto Sudati spune că tot mai mulţi urmăresc eficienţa investiţiei, nu doar preţul pe tonă.

Focus pe eficienţă, nu pe tonă

„Creşterea segmentului de nişă, al îngrăşămintelor speciale, arată că tot mai mulţi fermieri urmăresc eficienţa investiţiilor, nu doar preţul pe tonă”, afirmă Ernesto Sudati, fondator şi preşedinte CICh Năvodari. Compania raportează 154 mil. lei vânzări în 10 luni şi menţine ritmul pe produse tehnologice.

Portofoliu şi cerere

Cele mai căutate game sunt Nutri-Top (protecţie fosfor, optimizare nutrienţi) şi N-Guard (reducere pierderi de azot). N-Guard+ combină protecţia azotului cu ingrediente naturale pentru sol, iar biostimulatorii Terram şi Nutrifolium susţin corectarea rapidă a deficienţelor.

Context de piaţă

Nişa îngrăşămintelor speciale reprezintă circa 5% din piaţă. România acoperă peste 60% din necesar prin importuri; în 2024 a importat 1,5 mil. t, din care 358.000 t din Rusia. UE impune tarife punitive pentru importuri din Rusia şi Belarus, pe o piaţă marcată de volatilitatea preţurilor la azot, potasiu şi fosfor.

Exit mobile version