- 55% dintre directorii executivi din România consideră că starea de bine a angajaților este esențială pentru performanță, nu doar un beneficiu opțional, scrie ZF.
- 42% investesc în well-being pentru a atrage și păstra talente, într-un context în care 89% dintre angajați iau în calcul doar companiile care prioritizează acest aspect.
- Well-being-ul devine investiție strategică, influențând productivitatea, implicarea și prevenirea burnout-ului într-o piață a muncii tot mai competitivă.
55% dintre liderii executivi din România consideră starea de bine a angajaților un motor esențial al performanței, nu doar un beneficiu opțional, conform ZF.
Programele de well-being devin investiții strategice, nu doar inițiative ale departamentului de HR, și au ca scop creșterea productivității, implicării și moralului, precum și prevenirea burnout-ului.
Well-being-ul angajaților devine strategie-cheie de retenție și diferențiere pe piața muncii
Totodată, 42% dintre directori investesc în aceste inițiative pentru a atrage și păstra talente, într-un context în care aproape jumătate dintre angajați părăsesc companii care nu le susțin starea de bine, iar 89% spun că aleg doar angajatori care o prioritizează.
Într-o piață a muncii competitivă, well-being-ul devine un avantaj strategic și un criteriu decisiv de diferențiere pentru angajatori.

