YouTube lansează „Peak Points”, un instrument care folosește Gemini AI pentru a targeta publicitatea în momentele de maximă atenție

A picture shows a You Tube logo on December 4, 2012 during LeWeb Paris 2012 in Saint-Denis near Paris. Le Web is Europe's largest tech conference, bringing together the entrepreneurs, leaders and influencers who shape the future of the internet. AFP PHOTO ERIC PIERMONT (Photo credit should read ERIC PIERMONT/AFP/Getty Images)

YouTube anunță un nou instrument destinat agenților de publicitate, care utilizează modelul Gemini AI pentru a îmbunătăți plasarea anunțurilor. Acest instrument ajută la targetarea spectatorilor în momentele în care sunt cei mai implicați într-un videoclip și maximizează astfel impactul publicității, scrie CNBC.

Cum funcționează „Peak Points”?

Noua funcție, denumită „Peak Points”, identifică momentele în care nivelul de atenție al spectatorilor este maxim și plasează anunțuri publicitare imediat după aceste momente. Aceasta vizează creșterea numărului de afișări și a ratei de clicuri pe YouTube, o funcție esențială pentru creatorii de conținut care câștigă bani prin intermediul platformei.

Care e tehnologia din spatele „Peak Points”?

Peak Points folosește Gemini AI de la Google pentru a analiza diferite elemente ale videoclipurilor, cum ar fi cadrele și transcrierile, pentru a determina cele mai angajate momente ale spectatorilor. Această tehnologie îmbunătățește precizia plasării publicității și crește eficiența campaniilor publicitare.

Când e disponibilă funcția?

Deși Peak Points este încă într-un program pilot, YouTube anunță că funcția va fi disponibilă pe scară largă pe parcursul acestui an.

Care e impactul asupra strategiei de monetizare a YouTube?

Prin introducerea Peak Points, YouTube face un pas semnificativ în direcția monetizării utilizării inteligenței artificiale, ce oferă agenților de publicitate un instrument mai eficient. În același timp, acest lucru reflectă o tendință mai largă din Silicon Valley, unde companiile se concentrează pe produse inovative și pun uneori pe plan secundar aspectele legate de siguranța utilizatorilor.

Exit mobile version