Verdino, producător de alimente plant-based, intră pe o nouă categorie de produse, un mix de carne şi vegetale care să se adreseze flexitarienilor

Verdino, un producător de alimente plant-based, îşi propune să lanseze în acest an o nouă categorie de produse care să atragă flexitarienii. Aceasta include un amestec de proteine animale și vegetale, ce răspunde nevoilor acestui consumator care combină produsele de origine animală cu alimentele plant-based în anumite perioade ale anului, scrie ZF.

Cum este definit consumatorul flexitarian în România?

Raul Ciurtin, fondatorul Verdino, explică faptul că publicul ţintă al companiei este format din flexitarieni. Aceştia consumă, de obicei, carne, ouă și lapte, dar ocazional înlocuiesc aceste alimente cu opțiuni vegetale, din motive de sănătate sau mediu. Astfel, noua gamă de produse vine în întâmpinarea acestui comportament alimentar mixt.

Cum evoluează compania?

Verdino se înfiinţează în 2018 de Raul Ciurtin și Eberhart Răducanu. Deşi compania nu ajunge încă pe profit, obiectivul pentru acest an este să înregistreze primul său an profitabil. În 2023, Verdino raportează afaceri de 34 milioane lei și o pierdere de 28 milioane lei, conform datelor publicate de Ministerul de Finanțe.

Exit mobile version