Va reuși antreprenorul român din spatele berii Griviţa să ducă brandul pe pieţele internaţionale?

Matei Lucescu, Fondator și Director General, Fabrica Grivița

Matei Lucescu, antreprenorul din spatele brandului de bere Griviţa, reînvie tradiţia berii artizanale în România. După ce a redeschis Fabrica Griviţa din Bucureşti în 2019, el continuă să inoveze, investind 6,5 milioane de euro într-o nouă fabrică la Popeşti-Leordeni. Cu o producţie anuală de 2 milioane de litri, Griviţa are acum ambiţia de a trece graniţele şi de a se impune pe piaţa internaţională, scrie ZF

Cum transformă antreprenorul berea Griviţa dintr-un brand local într-un succes internaţional?

Noua fabrică, construită de la zero, funcţionează deja de un an, iar Matei Lucescu şi echipa sa lucrează intens pentru a creşte volumele de producţie. „Pentru mine, exportul este o mândrie supremă”, declară antreprenorul, care îşi propune ca în următorii doi ani să ducă brandul Griviţa pe pieţele internaţionale.

Fabrica are în prezent o capacitate de 2 milioane de litri pe an. Cu investiţii suplimentare, producţia ar putea ajunge la 10 milioane de litri. În ciuda creşterii, Griviţa rămâne fidelă valorilor sale de producător artizanal. Cu doar 25 de angajaţi, strategia echipei este să se concentreze pe dezvoltarea locală şi pe menţinerea calităţii.

Deşi piaţa internaţională este dominată de giganţi, Matei Lucescu este convins că berea Griviţa poate face faţă concurenţei datorită calităţii şi poveştii autentice. „Sunt atât de puţini antreprenori români care au reuşit să facă acest pas către export. Dacă reușești să faci acest pas înseamnă că într-adevăr ai un produs special sau ai făcut ceva extraordinar”, subliniază el.

Exit mobile version