- UiPath îl numește pe Michael Atalla director de marketing și urmează să conducă strategia globală de brand, performanță, generare de cerere și comunicare, scrie ZF.
- Atalla aduce peste 20 de ani de experiență în marketing, inclusiv roluri de conducere la Microsoft, F5 și propriul său start-up de consultanță, The MJJM Group.
- În 2024, UiPath raportează venituri globale de 1,3 miliarde dolari (+24%) și o cifră de afaceri de 3,279 miliarde lei în România, cu un profit net de 30,6 milioane lei.
Compania UiPath îl numește pe Michael Atalla în funcția de director de marketing. El coordonează strategia globală de marketing și acoperă aspecte precum brandul, performanța, generarea de cerere și comunicarea, scrie ZF.
Ce spune Michael Atalla despre alăturarea la UiPath?
„Sunt încântat să mă alătur UiPath într-un moment atât de important al parcursului său. Viziunea companiei, platforma şi leadershipul său formează o combinaţie puternică pentru a ajuta clienţii din diverse industrii şi de pe tot globul să valorifice întregul potenţial al AI. Este un moment de transformare în tehnologie, iar eu sunt entuziasmat să îmi aduc experienţa pentru a consolida succesul UiPath şi a-i întări poziţia de lider în modelarea revoluţiei bazate pe agenţi şi a viitorului automatizării”, spune Atalla.
Care e experiența profesională a lui Michael Atalla?
Cu peste 20 de ani de experiență în marketing, Atalla ocupă anterior funcția de vicepreședinte și șef al departamentului de Marketing Global la F5, companie specializată în securitatea și livrarea aplicațiilor. Înainte de F5, fondează și conduce The MJJM Group, unde sprijină start-up-urile să obțină finanțare și să își atingă obiectivele de creștere. Timp de aproape 15 ani, lucrează în cadrul Microsoft, în diverse roluri de conducere în marketing.
Care sunt prspectivele lui Daniel Dines asupra noii etape pentru UiPath?
Daniel Dines, fondatorul și CEO-ul UiPath, afirmă că Atalla aduce o expertiză solidă în marketing de produs și o credibilitate tehnică ce îl recomandă drept liderul ideal pentru următoarea etapă a companiei. Dines consideră că viitorul companiei depinde de capacitatea de a combina povești de succes cu soluții și parteneriate relevante, în beneficiul clienților. El subliniază că Atalla împărtășește viziunea UiPath cu privire la rolul transformator al agenților AI și capacitatea acestora de a redefini automatizarea.
Care sunt rezultatele financiare ale UiPath în 2024?
În 2024, entitatea din România a UiPath raportează o cifră de afaceri de 3,279 miliarde lei (aproximativ 659 milioane euro), în creștere cu 14,85% față de anul anterior. Profitul net scade cu 3,94% și ajunge la 30,6 milioane lei. Numărul mediu de angajați ajunge la 1.155, cu 43 mai mulți față de anul precedent. La nivel global, UiPath înregistrează venituri de 1,3 miliarde dolari, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 24%.

