Tudor Ciuleanu, CEO, RebelDot: Formula 1 are focus pe zona de performanță a motoarelor, dar puțin focus pe zona de tehnologie

RebelDot, companie de consultanță și dezvoltare tehnologică, intră în Formula 1 și își face debutul pe scena sportului mondial, în cadrul Marelui Premiu de la Monaco.

Logo-ul companiei clujene apare pentru prima dată pe monoposturile Visa Cash App Racing Bulls.

Marchează nu doar o premieră vizuală, ci și o mutare strategică în zona high-tech a performanței.

Este începutul unui parteneriat care duce know-how-ul RebelDot în A.I., data și soluții digitale direct în culisele unei competiții unde fiecare milisecundă schimbă viitorul.

Cu această mutare, RebelDot devine a doua companie românească prezentă oficial în Formula 1 și își ancorează brandul în elita globală a tehnologiei pentru performanță.

E clasat în top 1% al companiilor tehnologice globale în funcție de satisfacția clienților.

Are Net Promoter Score-ul, indicatorul care măsoară loialitatea clienților față de un brand sau serviciu, de 91,2%.

Ce spune Tudor Ciuleanu, CEO, RebelDot?

„Totul a pornit de la pasiune, pasiune pentru motorsport și pasiune pentru tehnologie. Aș zice că a pornit ca o provocare nebună. Nu eram convinși că putem să ajungem acolo, dar după ce am ajuns și am înțeles mai bine ce înseamnă Formula 1 astăzi, ne-am dat seama că cu expertiza pe care o avem în zona de tehnologie, în special în zona de date, AI și digitalizare, putem să aducem foarte multă valoare, care în final sperăm să transforme în a face echipa mai rapidă.

Ca urmare, am început în luna martie colaborarea cu Racing Bowls. Deocamdată suntem într-o fază în care înțelegem ce sisteme au ei și ce sisteme folosesc și începem să facem propuneri în ce am putea să facem în așa fel încât să avem un impact cât mai mare.

Depinde foarte mult de zona de care discutăm. Dacă discutăm de partea de engagement a fanilor, acolo e vorba de expertiza noastră în user experience, user experience design și crearea de produse pe care userii le iubesc. Dacă ne gândim la partea de logistică și organizare a echipei, acolo vine experiența noastră de construit produse pentru business și dacă vorbim de performanța echipei, performanța mașinilor, acolo e expertiza în zona de AI și data, care cred că e și cea mai interesantă și care poate să aducă cea mai multă valoare. Până astăzi în Formula 1 a fost foarte mult focus pe zona de performanță a motoarelor, pe zona de materiale, de aerodinamică, dar puțin focus pe zona de tehnologie și cred că aici va fi diferența în perioada care urmează.

Începem să vedem deja impact. Din perspectiva profilului de proiecte, probabil că vom forma o divizie de motorsport unde vom lucra cu alte companii implicate în motorsport sau poate cu unele echipe în afara Formula 1 pentru a le ajuta să devină mai performante. Noi chiar avem un target foarte ambițios de sustenabilitate și destul de des sunt întrebat cum văd relația între motorsport și sustenabilitate. Cred că motorsportul aduce foarte multă inovație și ajută în zona asta de sustenabilitate. De exemplu, sistemul hibrid fiind limitat, de exemplu Formula 1 cu vreo 20 de ani în urmă. Asta ar fi o zonă.

Pe partea de vizibilitate, deja observăm efectele. Suntem una dintre primele companii din România prezente în Formula 1. Un sport în care sunt parteneri în zona de tehnologie companii mult mai mari decât RebelDot.

Ca urmare, faptul că am fost aleși ca și partener și faptul că suntem acolo și nu suntem doar în sponsor ci lucrăm efectiv cu echipa oferă credibilitate și ne pune în discuții, în niște cercuri unde n-am fi ajuns altfel”, spune el.

Exit mobile version