- TikTok Shop este lansat oficial în Spania și marchează începutul expansiunii în Europa.
- Gama de produse disponibile pe TikTok Shop în Spania variază de la produse de frumusețe și până la electrocasnice și bunuri de larg consum
- ByteDance vrea o majorare de 10 ori a volumului vânzărilor în acest an, până la 17,5 miliarde de dolari.
Funcția de cumpărături în aplicația TikTok este disponibilă inițial pentru utilizatorii din Spania, și este primul pas într-o extindere a afacerii cu cea mai rapidă creștere a ByteDance din Europa, scrie Bloomberg.
TikTok Shop este lansat oficial astăzi, după ce mai mulți creatori de conținut au creat magazine digitale și au asociat videoclipurile lor de produse diverse, de la frigidere electrice la suplimente de sănătate.
Produsele inițiale de pe TikTok Shop din Spania acoperă categorii de la frumusețe, la electrocasnice și bunuri de larg consum, cu prețuri de la 3 euro la 60 de euro, potrivit unei liste prezentate de aplicație, și preluată de Bloomberg.
TikTok Shop este cel mai mare motor de creștere al aplicației după publicitate. Aplcația triplează cumpărăturile înregistrate în Statele Unite până la peste 100 milioane de dolari de Black Friday. TikTok are o medie de 170 milioane de americani care utilizează aplicația în fiecare lună. Compania mamă, ByteDance, vrea majorarea de 10 ori a volumului vânzărilor în acest an, până la 17,5 miliarde de dolari.
Când se extinde TikTok Shop în Europa?
TikTok este pregătit de la începutul anului pentru lansarea de conținut ce poate fi cumpărat pe piețele europene, după ce un prim test derulat în Marea Britanie în anul 2021 a avut rezultate mixte. Inițial compania voia să ofere funcția Shop pe piețele din Spania, Germania, Italia, Franța și Irlanda de la începutul anului, dar axarea a fost pe planurile de extindere pe piața din Statele Unite, scrie Bloomberg.
În Spania, opțiunea va concura cu alte platforme chineze de comerț electronic precum Shein, Miravia și Temu, adaugă Bloomberg.