Terra Pitoresca, un „Booking“ al fermelor din România, adună 30 de ferme pe platformă şi ţinteşte 500 de ferme la nivel naţional în primul an

Terra Pitoresca este o platformă online creată de antreprenorul Marius Ogrezeanu, fondatorul companiei de recrutare Agribusinessjob, specializată în sectorul agricol și alimentar din România, scrie ZF.

Lansată recent, platforma reunește 30 de ferme și își propune să devină un “Booking” al fermelor din România. Obiectiv? Atingerea a 500 de ferme în primul an de activitate.

Scopul principal al Terra Pitoresca este de a facilita accesul consumatorilor la produse locale și experiențe autentice oferite de fermele românești, precum și promovarea turismului rural și susținerea producătorii locali.

Am tot călătorit în Europa şi fiindcă activitatea noastră se desfăşoară în sectorul agroalimentar am vizitat ferme din Franţa, Germania, Elveţia, Olanda şi Italia şi chiar m-am cazat în ele. Atât de mare a fost impactul asupra mea, încât am zis că este ceva ce trebuie să se întâmple şi la noi. De ce să nu beneficieze şi producătorii noştri agoalimentari? De ce tinerii vizitatori să nu ajungă în ferme şi să cunoască povestea din spatele unui produs?“, o spune Marius Ogrezeanu, fondatorul Terra Pitoresca, în cadrul emisiunii ZF Agropower.

La ce sumă se ridică investiția?

Pentru moment, utilizarea este gratuită, însă fermele vor plăti o taxă mică în viitor.

Până acum, investiția ajunge la câteva zeci de mii de euro, iar Marius Ogrezeanu estimează că mai investește 20.000-30.000 de euro.

Ultima unitate de producţie listată pe platformă este fabrica de lactate şi brânzeturi maturate Tu!, deţinută de compania românească Fraher.

Marius Ogrezeanu vrea să includă și educația în proiect

Școli și grădinițe pot vizita ferme și participa la activități educative. Începe deja cu un liceu din București, la Domeniul Mortasifu din Buzău, unde elevii identifică plante și mirodenii. „Turismul viticol crește în România, iar platforma poate susține nunți în podgorii sau hambare, inspirate de Toscana și SUA. Aceste evenimente aduc venituri fermei și conectează producătorii cu viitorii consumatori”, spune Ogrezeanu.

Exit mobile version