- eAWB lansează asistenta AI DANA, care automatizează suportul clienților și gestionează deja 40% din cereri, cu o estimare de 80% până în septembrie, scrie ZF.
- Timpul de răspuns se reduce cu 90%, iar 35% dintre solicitări sunt soluționate din primul mesaj; doar 5% mai necesită intervenție umană.
- Compania vizează extinderea europeană sub brandul europarcel, cu obiectivul de a atinge 80.000 de utilizatori și o cifră de afaceri de 1 milion de euro până în 2025.
Platforma de servicii de curierat eAWB, care își modernizează constant sistemul cu ajutorul inteligenței artificiale, lansează asistenta virtuală DANA pentru automatizarea suportului clienți, conform ZF.
În perioada de testare, DANA gestionează autonom 40% din cereri, iar compania estimează că acest procent ajunge la 80% până în septembrie.
DANA eficientizează suportul și accelerează extinderea eAWB
Odată cu implementarea DANA, timpul de răspuns la solicitări se reduce cu 90%, iar 35% dintre cereri se soluționează din primul mesaj. Doar 5% dintre tichete necesită în continuare intervenție umană. Asistenta AI recunoaște tipul de utilizator și contextul cererii și direcționează automat solicitările către unul dintre cei patru agenți virtuali specializați pe livrare, probleme tehnice, situații speciale sau asistență comercială. În jumătate dintre cazuri, soluția se oferă în cel mult trei mesaje.
Această inițiativă face parte din strategia eAWB de extindere și digitalizare. Compania vizează afaceri de 2 milioane de euro în următoarele 12 luni și pregătește lansarea brandului european europarcel. Lansată în aprilie 2024, platforma ajunge în prezent la peste 50.000 de utilizatori activi și își propune să atingă pragul de 80.000 până la finalul anului și estimează o cifră de afaceri de 1 milion de euro pentru 2025.

