- Cătălin Rusu intră în acționariatul DBO și consolidează focusul pe produse proprii și proiecte integrate.
- DBO contribuie la dezvoltarea industriei de comunicare prin proiecte și soluții inovative.
- Agenția păstrează angajamentul de a oferi soluții personalizate, cu o nouă identitate vizuală.
Agenția românească independentă Dăescu Borțun Olteanu devine DBO și anunță schimbări în acționariatul companiei. Cătălin Rusu intră în acționariat cu 40% și întărește astfel viziunea antreprenorială orientată spre produse proprii și proiecte integrate.
Care e contribuția DBO în Industria de Comunicare din România?
De-a lungul anilor, agenția Dăescu Borțun Olteanu aduce un plus industriei de comunicare din România prin dezvoltarea unor noi produse care adresează nișelor și comunităților profesionale specifice precum Bucharest Gaming Week sau Gaming Video Awards.
Agenția contribuie la consolidarea reputației industriilor creative prin implicarea în calitate de partener în Romanian Design Week și alte proiecte culturale de anvergură națională, precum reprezentarea României la Bienalele de Artă și Arhitectură de la Veneția.
Totodată, DBO adresează probleme complexe de business prin soluții inovatoare de comunicare pentru industrii care activează în domenii cu nivel ridicat de risc reputațional.
DBO are o cifră de afaceri de 1,5 milioane euro și devine parte a All Indie
DBO, care are în 2024 o cifră de afaceri cumulată de peste 1,5 milioane euro, este parte și din All Indie, Alianța de agenții independente, o platformă de agenții care oferă soluții de comunicare 360 pentru actori naționali sau globali pe multiple paliere de expertiză: branding (Brand Growers), advertising (Rusu+Bortun), media (Datarevolt), digital & software (Grapefruit) și relații publice.
Schimbarea numelui agenției vine la aproape 15 ani de la înființarea sa, ca o modernizare în linie cu istoricul organizației și își propune să consolideze capacitatea de răspuns la problemele complexe de comunicare cu care se confruntă astăzi brandurile locale sau globale.
Ce spune Tudor Dăescu, Managing Partner?
„Transformarea Dăescu Borțun Olteanu în DBO reflectă continuitatea unei viziuni, dar și permanentul proces de reinventare al unei industrii orientate din ce în ce mai mult către rezultate palpabile și rapide. Am avut în agenție mereu predilecția pentru a construi produse proprii — de la Bucharest Gaming Week sau Gaming Marathon la Murmur Hotel — care au creat noi piețe de comunicare atât pentru branduri cât și pentru celelalte agenții din piață. Vom continua să creăm noi spații de comunicare”, spune el.
Ce spune Cătălin Rusu?
Cătălin Rusu, co-fondator Rusu+Bortun, Apollo111 și Brand Growers, anunță intrarea în acționariatul agenției DBO și continuă astfel seria de investiții în antreprenoriatul creativ cu ADN local: „Am decis să investesc în DBO din cel puțin două considerente. Căutam de ceva vreme să completez serviciile de advertising (Rusu+Bortun) și cele de branding (Brand Growers) oferite clienților cu partea de PR și comunicare. Specializarea DBO în zona de gaming și tehnologie creează noi contexte de comunicare pentru branduri. Sunt prieten cu Tudor de 30 de ani, colaborez cu el și echipa de aproape 20 de ani și am impresia că lucrăm de multă vreme împreună în Corbeni 3, nu doar de la începutul anului”.
Care sunt noile angajamente ale DBO în domeniul comunicării?
În linie cu noua structură a acționariatului și afilierea la rețele locale de expertiză integrată în domeniul comunicării, DBO își menține angajamentul de a oferi soluții de comunicare orientate către rezultate care să asigure clienților săi o valoare adăugată la nivel reputațional, personalizate în funcție de obiectivele și strategia de dezvoltare a afacerii.
Care e noua identitate vizuală?
Andrei Borțun, Bogdan Theodor Olteanu și Maria Besnea se retrag din acționariatul companiei și se dedică proiectelor proprii în domenii creative conexe. Noua identitate vizuală a agenției este semnată de Brand Growers. Aceasta păstrează premisa și promisiunea unei abordări personalizate în relațiile de parteneriat cu clienții și transpune într-un limbaj vizual contemporan românesc identitatea agenției.

