Sameday estimează o creştere a coletelor livrate în perioada de Black Friday de 40% faţă de ediţia anului trecut

Sameday Group se pregătește pentru o campanie de Black Friday. Compania estimează o creștere a livrărilor cu peste 40% față de anul trecut, cu un vârf așteptat de aproximativ 850.000 de colete livrate într-o singură zi. Expansiunea este susținută de investițiile continue în rețeaua easybox și creșterea capacității operaționale.

În perioada aglomerată de Black Friday, Sameday preconizează că peste 65% dintre românii care fac cumpărături online vor alege livrarea prin easybox. Metoda oferă flexibilitate și comoditate consumatorilor, iar un studiu intern arată că 7 din 10 români consideră opțiunea de livrare la easybox un criteriu esențial în alegerea magazinului online. Rețeaua easybox ajunge la aproape 7.000 de unități la nivel regional, cu o majorare de 40% față de anul trecut.

În primele nouă luni ale anului, Sameday a livrat peste 36 de milioane de colete prin rețeaua easybox, ceea ce reprezintă o creștere de 50% comparativ cu perioada similară din anul anterior. În perioada Black Friday, compania estimează că va livra peste 1,6 milioane de colete la easybox, cu o medie zilnică de circa 330.000 de colete.

Sameday face investiții pentru extinderea operațiunilor

În 2024, compania de curierat investește peste 60 de milioane de euro pentru extinderea şi optimizarea operaţiunilor din România, Ungaria şi Bulgaria. Una dintre cele mai importante segmente în care compania a investit a fost reţeaua de out-of-home, în special easybox-urile. Într-un an, compania a adăugat 2.000 de lockere în cele trei ţări: 5.000 de easybox-uri în România, 1.100 în Ungaria şi 900 în Bulgaria.

În România, compania a integrat șase noi sisteme automate în fluxul operațional, iae astfel capacitatea totală de sortare crește la peste 100.000 de colete pe oră. Echipa Sameday a fost extinsă cu aproape 60% pentru a gestiona volumul ridicat al comenzilor.

Pe lângă prezenţa în celalalte două piețe, Sameday face şi livrări cross-border, segment unde anticipează o creştere accelerată a numărului de colete, în special pe rutele România-Bulgaria şi România-Ungaria. Compania estimează că, în această perioadă, va livra peste jumătate de milion de colete prin serviciul cross-border.

„Black Friday este, fără îndoială, cea mai dinamică perioadă a anului pentru industria de e-commerce, iar pentru noi, un adevărat test al abilității de a asigura livrări eficiente. Estimăm volume semnificative ce vor aduce un grad ridicat de complexitate și suntem pregătiți să depunem toate eforturile pentru a ne asigura că fiecare colet ajunge la destinație în cel mai scurt timp posibil. Anul acesta, am investit substanțial în extinderea rețelei out-of-home și în creșterea capacității operaționale, astfel încât să contribuim la succesul partenerilor noștri din e-commerce. Rămânem alături de clienții din regiune în această perioadă intensă, deschizându-le noi oportunități de creștere dincolo de granițele naționale”, spune Lucian Baltaru, CEO, Sameday Group.

Exit mobile version