- Melodiile tradiționale sunt reinterpretate în stil contemporan.
- Conceptul vrea să atragă generațiile Millennials și Z în restaurante.
- Conceptul debutează în locații emblematice din București.
City Grill lansează „Mixtură de Lăutărie”, un concept muzical original ce aduce lăutăria românească în format live, mixată cu beat-uri urbane, direct în restaurante. Proiectul vizează atragerea publicului tânăr și face parte din strategia de diferențiere culturală a grupului.
Cu 15.000 de clienți zilnic și 380.000 de membri activi în programul Out4Food, City Grill își consolidează poziția de lider român în HoReCa și investește constant în experiențe care conectează tradiția cu spiritul contemporan. Merg la RAMONA POPESCU, head of marketing al Grupului City Grill
Ce spune Ramona Popescu, head of marketing, Grupul City Grill?
„Mixtura de lăutărie este o investiție în experiență, în emoție, în atmosferă, în memorabil, în tradiția practic reinterpretată. E destul de complicat să o izolăm în cifre pentru că face parte dintr-un mix în care se include mâncarea, serviciile, design-ul și chiar și tehnologia. Practic tot ceea ce face ca o vizită la restaurant să fie mai mult decât un simplu prânz sau cină.
În plus, noi nu percepem taxă de intrare, totul e integrat cumva natural în experiența dinning City Grill. Ce vedem însă clar în cele trei luni de când rulăm acest program este o schimbare de public în zilele evenimentului, un interes crescut în zona de rezervări și chiar și întrebări directe legate de seriile acestea de mixtură de lăutărie. Ceea ce spune că atragem clienți noi și cumva îi aducem pe cei existenți un pic mai des.
Așa e, din ce în ce mai competitivă, da, clar. Noi ne poziționăm de-a lungul timpului ca un driver în industrie, să ridicăm ștacheta și nu doar prin gastronomie și servicii, și aici mă gândesc mai degrabă la zona tehnologică unde aplicația de care menționai Out for Food este un exemplu bun, este cea mai folosită din industrie la nivel de România, cu beneficii reale pentru clienții fideli și cu un plan destul de ambițios pentru următoarele 12 luni de noi feat-uri.
Mixtura de lăutărie vine și ea ca o experiență naturală a acestei viziuni. Aducem, practic, cultura și muzica live într-o formulă nouă pentru client, un vibe urban și autentic. Și da, țintim sus cumva, împreună cu Dobrican. Acum încercăm să scalăm în stilul Valeron formula de mixtură și ne dorim ca la un moment dat să avem și evenimente mari, o orchestră completă de 70 de instrumentiști și să fie un reper pentru going out-ul din București și, de ce nu, chiar și din țară. Deci rămâneți aproape, vor veni și alte vești”, spune el.
