Radu Savopol, fondatorul 5 to go, readuce la viaţă conceptul de „lactobar“, lansat în anii ’60

Radu Savopol

Radu Savopol, fondatorul lanțului de cafenele 5 to go – cel mai extins jucător de pe piața locală – readuce în actualitate un brand românesc emblematic din perioada de dinainte de 1990: Lacto Bar, scrie ZF.

Acest brand face parte dintr-un concept HoReCa inedit pentru acea vreme, ce oferea preparate neobișnuite, cum ar fi laptele cu mămăligă.

Care e locația originală a Lacto Bar?

Una dintre locațiile originale ale Lacto Bar se află pe bulevardul Magheru din București, într-un spațiu ocupat ulterior de Vodafone. Spațiul respectiv nu mai este disponibil, însă Savopol intenționează să relanseze brandul în zona centrală a Capitalei și vizează locuri cu atmosferă boemă, precum Piața Amzei.

Când se lansează noul concept?

Primele unități se deschid în vara acestui an, sub denumirea „Lacto Bar by 5 to go”. Proiectul funcționează ca un spinoff al lanțului de cafenele 5 to go, ce extinde portofoliul grupului.

Exit mobile version