- Braiconf își relansează magazinul online și își extinde portofoliul cu produse pentru femei și întreaga familie.
- Compania aduce un plus propriei mărci prin investiții în tehnologie și diversificarea gamei de produse.
- În prima jumătate a anului 2024, Braincof declară un profit net de 1,73 milioane de lei.
Producătorul de îmbrăcăminte Braiconf din Brăila, cu o tradiție de 70 de ani, își relansează magazinul online și își extinde portofoliul, care, până acum dedicat doar bărbaților, include acum și produse pentru femei și întreaga familie, scrie ZF.
Toate produsele sunt fabricate în România și includ colecții de cămăși, rochii-cămașă, pijamale, așternuturi și articole industriale din bumbac și in.
Care este evoluția Braiconf?
În prima jumătate a anului 2024, compania declară un profit net de 1,73 milioane de lei, de două ori mai mare decât în aceeași perioadă din 2023, în ciuda unei scăderi de 42,5% a cifrei de afaceri, care a ajuns la 7,7 milioane de lei.
Braiconf a cerut intervenția Guvernului pentru salvarea industriei textile din România. În 2023, industria textilă și de încălțăminte generează o producție de aproximativ 23 de miliarde de lei și oferă locuri de muncă pentru 125.000 de angajați, în 9.400 de companii.
În prezent, brandul are 16 magazine Braiconf în toată țara – București, Ploiești, Brăila, Constanșța, Galați, Brașov, Pitești, Oradea, Timișoara, Craiova și Cluj.