Poșta Română lansează StartPost, un serviciu ce oferă antreprenorilor o soluție rapidă și accesibilă pentru înregistrarea sediului social

Compania Națională „Poșta Română”, lider pe piața serviciilor poștale și logistice din România, lansează din 1 august 2025 serviciul StartPost. Această inițiativă se adresează antreprenorilor și face parte din obiectivele asumate prin Programul de guvernare, în cadrul proiectului „Poșta Română – Ghișeu Universal”, potrivit unui comunicat.

Care e publicul-țintă?

StartPost se adresează start-up-urilor, freelancerilor și întreprinderilor aflate la început de drum, care nu dispun de un sediu propriu. Serviciul oferă o soluție rapidă, legală și accesibilă pentru înregistrarea sediului social, prin intermediul infrastructurii extinse a Poștei Române.

Care sunt avantajele oferite de StartPost?

Serviciul propune mai multe facilități, printre care:

Cum funcționează StartPost?

Serviciul se poate accesa fie online, prin site-ul www.posta-romana.ro, fie fizic, în orice oficiu poștal. Procesul presupune completarea unui formular pentru găzduirea sediului social, alegerea tipului de contract (înființare sau relocare firmă), semnarea documentelor și primirea actelor necesare pentru înregistrarea la Oficiul Național al Registrului Comerțului.

Exit mobile version