Pop Mart își triplează vânzările la 1,93 mld. dolari și își majorează profitul net cu aproape 400%, impulsionată de succesul global al jucăriei Labubu

Succesul global al jucăriei Labubu duce la o explozie a rezultatelor Pop Mart, ale cărei vânzări se triplează în prima jumătate a anului la 1,93 mld. dolari, iar profitul net urcă cu aproape 400% și depășește estimările companiei, conform FT.

Aproximativ 40% din venituri provin din piețele externe.

Labubu propulsează Pop Mart peste Hasbro și Mattel și alimentează o piață globală în expansiune

Popularitatea Labubu, adoptată de celebrități precum Rihanna și David Beckham, transformă Pop Mart într-una dintre cele mai valoroase companii de jucării din lume, evaluată la peste dublul Hasbro și Mattel la un loc. Acțiunile listate la Hong Kong cresc cu peste 570% în ultimul an și îl face pe fondatorul Wang Ning al 10-lea cel mai bogat chinez. Modelul „blind box”, în care cumpărătorii descoperă jucăria doar după deschidere, stimulează achizițiile repetate și alimentează o piață secundară activă: o ediție limitată Labubu, de dimensiuni umane, se vinde la licitație cu 1,67 mil. dolari.

Totuși, succesul ridică și riscuri — autoritățile chineze avertizează asupra potențialului de comportament adictiv la minori, iar analiștii subliniază nevoia de a lansa noi linii de produse. În prezent, gama The Monsters (cu Labubu în prim-plan) generează 6,6 mld. dolari, iar alte serii precum Molly, Skullpanda, Crybaby și Dimoo depășesc fiecare 1,3 mld. dolari. Pop Mart își extinde rețeaua la 571 de magazine și aproape 2.600 de roboshops la nivel global, cu cele mai multe deschideri noi în SUA și China.

Exit mobile version