Network One Distribution, cel mai mare distribuitor IT&C din România, începe cursa spre afaceri de 3 miliarde de lei, după o creştere de aproape 30% în 2024. Afacerea controlată de Iulian Stanciu raportează anul trecut o creştere de peste două ori a profitului net, până la 82 mil. lei

Network One Distribution (NOD) este cel mai mare jucător pe piaţa locală de distribuţie echipamente IT&C, controlat de Iulian Stanciu, unul dintre cei mai influenţi antreprenori din domeniul IT. Compania înregistrează în 2024 o creştere semnificativă, depășește pragul de 3 miliarde de lei cifră de afaceri anuală, după un an cu rezultate peste aşteptări atât în ceea ce priveşte veniturile, cât şi profitabilitatea, scrie ZF.

Cum se mișcă cifra de afaceri?

În 2024, cifra de afaceri a NOD creşte cu peste 28%, ajunge la aproximativ 2,65 miliarde de lei și depășește estimarea iniţială de 6%. Profitul net e majorat cu peste 125%, până la 82 milioane de lei, faţă de 36 milioane în anul precedent.

Pe lângă creşterea veniturilor şi profitului, datoriile companiei cresc cu 36% în aceeaşi perioadă, iar echipa se extinde cu 9 angajaţi în decursul anului trecut.

Comparativ cu anul 2020, NOD îşi consolidează poziţia pe piaţă, cifra de afaceri este cu peste 50% mai mare în 2024, iar profitul net urcă cu aproape 70%.

Cum arată portofoliul de branduri?

NOD distribuie pentru numeroşi furnizori importanţi din IT&C, precum Dell, Sony, LG, HP, Microsoft sau Samsung.

Totodată, compania dezvoltă şi comercializează propriile branduri. Printre acestea se numără Heinner (electrocasnice, bricolaj, menaj, textile, mobilier mic), Serioux (accesorii şi periferice IT), Horizon (monitoare şi televizoare) şi branduri pentru articole de menaj şi produse pentru copii, cum ar fi Vanora, U-Grow şi MomKI.

Exit mobile version