- Netflix începe să folosească Inteligența Artificială în producții și accelerează procesele de creare a efectelor vizuale și reduce costurile, scrie TechCrunch.
- Co-CEO-ul Ted Sarandos sublinează că IA îmbunătățește calitatea producțiilor și ajută creatorii cu instrumente mai avansate pentru planificare și pre-vizualizare.
- Netflix raportează venituri de 11,08 miliarde de dolari și un profit de 3,13 miliarde de dolari în al doilea trimestru, cu o creștere semnificativă a vizionării de conținut non-englez.
Netflix începe să folosească Inteligența Artificială în producțiile sale și debutează cu primul material final generat cu AI într-un show argentinian, „El Atonata”, conform TechCrunch.
Co-CEO-ul Ted Sarandos precizează că utilizarea AI accelerează procesul de creare a unei scene cu prăbușirea unui edificiu de zece ori mai rapid decât metodele tradiționale de efecte vizuale, iar costurile sunt mai reduse. Sarandos subliniază că AI reprezintă o oportunitate uriașă nu doar pentru a reduce costurile, ci și pentru a îmbunătăți calitatea producțiilor, ajutând creatorii în planificarea și pre-vizualizarea scenelor.
Netflix utilizează AI în personalizare și reclame și raportează venituri de 11,08 miliarde de dolari și 95 miliarde de ore vizionate în T2/2025
De asemenea, co-CEO-ul Greg Peters menționează că AI este folosită și în alte domenii, cum ar fi personalizarea, căutarea și reclame, și că Netflix intenționează să lanseze reclame interactive în a doua jumătate a anului.
În trimestrul doi, Netflix raportează venituri de 11,08 miliarde de dolari, în creștere cu 16%, și un profit de 3,13 miliarde de dolari. Utilizatorii vizionează peste 95 de miliarde de ore de conținut în prima jumătate a anului 2025, cu un sfert din vizionări provenind din titluri non-engleze.

