- Lego raportează o creștere de 12% a veniturilor și 10% a profitului operațional în prima jumătate a anului, scrie CNBC.
- Compania lansează 314 seturi noi și extinde parteneriatele cu licențe precum „Bluey”, „One Piece” și Pokemon.
- Lego deschide 24 de noi magazine în piețe emergente, consolidează vânzările și atrag noi clienți.
Lego raportează o creștere semnificativă a veniturilor de 12% în prima jumătate a anului și atinge un total de 34,6 miliarde de coroane daneze (5,4 miliarde de dolari). În același timp, profitul operațional crește cu 10% și ajunge la 9 miliarde de coroane daneze (1,4 miliarde de dolari), scrie CNBC.
Lego lansează noi produse
În primele șase luni ale anului, Lego lansează 314 seturi noi, un număr record. Printre noile produse se numără seturi inspirate din decorul casei, cum ar fi cele de artă de perete, dar și colaborări cu licențe populare, precum „Bluey” și „One Piece”.
Lego anunță și un parteneriat multianual cu Pokemon, care va debuta pe piață în 2026. Diversificarea produselor permite companiei să atragă o gamă largă de consumatori, iar fiecare are posibilitatea să găsească ceva care se potrivește pasiunilor lor, din cultura pop.
Cum își extinde compania baza de clienți?
Lego extinde baza de clienți prin introducerea unor seturi botanică, care includ plante, buchete de flori și suculente. Aceste produse au un impact semnificativ în atragerea noilor consumatori, care, o dată ce construiesc un set botanic, pot fi tentați să încerce și alte colecții Lego.
În plus, parteneriatele Lego cu companii precum Epic Games, care integrează elemente din popularul joc Fortnite în produsele Lego, ajută la creșterea interesului în rândul tinerelor generații și al jucătorilor din spațiul digital.
Lego deschide noi magazine
Lego deschide 24 de noi magazine în primele șase luni ale anului și înlocuiește locațiile deja existente din piețele tradiționale precum Marea Britanie și Statele Unite cu noi puncte de vânzare în regiuni emergente, cum ar fi China și India.

