Exclusiv Aleph Business: Artesana deschide un stand propriu într-un hipermarket

Cofondatorul companiei, Daniel Donici, anunță în exclusivitate pentru Aleph Business planurile de a deschide un stand propriu în cadrul unui hipermarket și marchează astfel începutul unei noi etape în strategia de extindere și apropiere de consumator.

Booster Capital devine acționar al companiei Artesana, un producător românesc de lactate artizanale și preia participația de 20% deținută anterior de ROCA Investments, care a fost asociat al companiei din anul 2020.

Obiectivul pentru anul 2025 este atingerea unei cifre de afaceri de 15 milioane euro. Noul parteneriat se va concentra pe investiții de peste 10 milioane euro destinate construcției unei fabrici de brânzeturi artizanale și extinderii pe piețele internaționale.

Ce spune Daniel Donici, cofondator, Artesana?

„Provocări sunt mereu, dar oportunitățile vin tocmai din depășirea acelor provocări. O să punem fundația la noua fabrică. Deja suntem în proces de achiziție a terenului. Și o surpriză așa ca… Știu că este o premieră, că nu am anunțat încă, dar am tot vorbit de-a lungul ultimilor ani despre visul meu de a avea un magazin propriu. Urmează să-l deschidem chiar în cadrul unui hipermarket. E un magazin în magazin. Și unde vom testa fix asta. Brânzeturile artizanale, pe rețetele pe care le cunoaștem, vor fi și altele noi. Putem gestiona un singur magazin cu fabrica noastră inițială. Dar ăsta e un pas intermediar pentru a ne ajuta să vedem ce oportunități sunt, mai departe de provocări.

Vom avea un stand într-un hipermarket, cum sunt și altele în același loc, unde vom vinde doar brânzeturile noastre, poate și altele, de ce nu, că am lansat provocarea asta pe LinkedIn, către alți producători. Eu am fost în Japonia luna trecută și am văzut că este loc pe piață, dar nu cred că noi singuri putem face prea multe. De-aia am zis că hai să ne adunăm mai mulți, că oricum suntem specializați pe un anumit tip de brânză sau un anumit tip de produs și împreună putem să le facem un pachet frumos, să le dăm mai departe. Dar în magazinul ăsta vom avea doar rețete diferite de orice altceva există pe piață. Adică nu vom avea telemea, cașcaval, nimic de genul ăsta. Și testăm potențialul de a scala aceste produse”, spune el.

Exit mobile version